mandag 23. mai 2011

Giveaway ....

Bloggen min er 1 år , og det må selvfølgelig feires ! Da er det på sin plass med en GIVEAWAY !!!!!
For uten deg hadde det ikke vært så artig å blogge ! Da jeg startet med bloggen var det med tanke på slekt og venner som bor spredd rundt omkring . Jeg ante ikke at det skulle bli så gøy .. at jeg skulle få SÅ mange skjønne bloggevenner ... så mange herlige hilsner og tilbakemeldinger ... jeg som knapt hadde lest en blogg før jeg begynte !!! Og mine datakunnskaper ...  ja , de var lik null ...  ( eh.. de er ikke så gode enda..men man lærer jo etterhvert ...)
Men altså .... som en takk til dere alle som er innom meg , vil jeg gjerne få gi noe tilbake !!!


 1 . premie ...                                                        
 Bok med koselig stoff omslag , kan brukes til oppskrifter eller hva du måtte ønske ...
Nostalgiske klesklype i tre og et madonnahjerte .

                                                 
2 . premie ....
En foret pung i stoff med blondepynt og heklet blomst ...
Rose såpe fra Green Gate og en rull blonder .
♥♥♥
Reglene  for å delta er som følger ......

1 .    1 lodd for å kommentere under dette innlegget .       
2 .    1 lodd for å linke til giveawayen min ( med det øverste bildet ) fra din blogg .
3 .    1 lodd for å være eller bli følger .

Husk å skrive i kommentarfeltet hvor mange lodd du tar !
Til deg som ikke har blogg , veldig kjekt om du og blir med ... Velg profilen " anonym " for å kommentere . Husk å skrive mailadr. din .... så jeg kan finne fram til deg ....

Håper du har lyst å delta !!!!
Trekning vil bli 3 . juli 2011 ...

LYKKE TIL !!!!!!!!!!!!!!!!


      

93 kommentarer:

  1. Hei på deg!! Jessssss (O: Jeg blir med. 1 lodd til meg, og så krysser jeg fingre og tær for alle som er med. (O: Gratulerer med 1 års dagen for den koselige bloggen din. Kos kos fra Mai Liss

    SvarSlett
  2. Gratulerer !
    Tenk at du har hatt denne herlige bloggen i 1 år ♥
    Og så fikk du meg til å tørre også :)
    Jeg vil såklart være med på din Give away og tar 3 lodd :)
    Klem fra Ingunn :)

    SvarSlett
  3. gratulerer med 1 års dag :)
    tida flyr virkelig... jeg melder meg på med 3 lodd, og krysser fingrene...
    klem fra silje

    SvarSlett
  4. Jeg koser meg alltid når jeg er på
    besøk her:-)

    Da blir det to lodd på meg:)
    Klem Synnøve

    SvarSlett
  5. Gratulerer Anne!
    Er veldig glad for at du begynte å blogge...koser meg her hos deg :o)
    Lurer på om jeg ikke er følger jeg...

    ha en fin kveld

    SvarSlett
  6. Jeg blir med, jeg. Skulle bli 2 lodd til meg.

    Ha en fin kveld

    Klem

    SvarSlett
  7. Gratulerer med dagen. Du er så utrolig flink! Stå på. Veldig kjekt å lese om de små øyeblikkene i hverdagen. Stor klem fra Kristine W

    SvarSlett
  8. hei.
    gratulere med jubileum,
    så fine gaver du gor bort,
    klart jeg vil være med,
    2 lodd på meg da linking ikke går om dagen, men får jeg det ordner linker jeg,
    sier fra da,
    stor klem fra sylvia

    SvarSlett
  9. Congratulations! I love this blog.
    Hugs,
    Oana

    SvarSlett
  10. Gratulerer med et årsdag!
    Du er mitt store forbilde,og den som gav meg lyst til å begynne å blogge!
    Tuuusen takk for det!
    Så jeg blir gjerne med på giveaway !
    Tre lodd til meg.
    Goe klem fra Sol

    SvarSlett
  11. Gratulere så mye Anne :) Har snart 1 års dag som blogger jeg også, og burde vel tenkt på en liten giveaway jeg også :)
    Kjempefine premier du har! Prøver lykken med 2 lodd, er allerede følger hos deg :)
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  12. Hei Anne:)
    Gratulerer med 1 år som blogger!!!
    Og so kjekt at du feirer med ein Give away:)
    Kjempeskjønne premier♥
    2 lodd på meg.
    Kan ikkje linke, men skal prøve ein gong til;)
    Klem Mette.

    SvarSlett
  13. Så koselig, tenke at du har holdt på et år, kjempeflink er du! Og bloggen din er både vakker og profesjonel, så det så! <3
    3 lodd til meg :-)
    Stor klem!!!

    SvarSlett
  14. Hei!
    Gratulerer med 1 år som blogger!
    Det er så koselig å følge deg!
    Jeg legger bildet inn!
    3 lodd :)
    Ha en fin ny uke!
    klem fra Jorunn

    SvarSlett
  15. Nydelige premier fra en nydelig blogg! Jeg er med på to lodd.. lykke til.. til meg.. hmm
    -klem-

    SvarSlett
  16. Jeg deltar med 1 lodd :D kjempeskjønn giveaway! :) Rannveig Kh.rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  17. Hei :-)

    •°*”˜˜”*°• Takk for titten i en koselig blogg. Fikk veldig lyst til å være med på give awayen og takker ja til 3 stk lodd. Har ikke blogg, men deler link på facebook. Ha en riktig fin dag! •°*”˜˜”*°•

    Mvh Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  18. heihei!<3

    For en utrolig flott giweaway!
    Slenger meg på med 2 lykkelodder.

    Blitt følger her, på en koselig blogg:)

    Mvh Susanne
    Snacksize_88@hotmail.com

    SvarSlett
  19. Wow - så spennende!! : )
    :¨`·.·´¨;
    `·.,¸GRATULERER med 1-årsdagen!

    Trekker meg 2 lodd, følger og kommenterer.
    Krysser fingrene og spinner videre ut i denne herlige dagen.
    mari_gull(ætt)yahoo.no

    SvarSlett
  20. Gratulerer så mye med 1 års dagen til bloggen din Anne:)
    Kjempeflotte premier du vil gi bort!
    Blir gjerne med i trekningen,3 lodd på meg;)
    Klem Caroline

    SvarSlett
  21. 1 lodd :)
    sorgenfri2(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  22. Gratulerer med jubileet.
    Jeg vil gjerne være med å feire.
    Koselig og fine gaver du girbort.
    Jeg tar 3 vinnerlodd :)
    Ha en fin dag Anne.
    Ellaklem

    SvarSlett
  23. Hei
    Så flott blogg du har!!
    Gratulerer med jubileet:)
    Jeg blir gjerne med på trekningen, 3 lodd på meg da:)
    Ha en fin kveld, Hanne

    SvarSlett
  24. Gratulerer med 1 års jubileumet!!! Og lykke til videre!!! Deltar gjerne i trekningen din med 2 håpefulle lodd!!! Klem

    SvarSlett
  25. Gratulerer med 1 års jubileumet, Anne!
    Vil gjerne være med på din flotte give away med 3 lodd.
    Ha en fin onsdagskveld.
    Klem fra Mio

    SvarSlett
  26. Gratulerer så mye!!
    Og du verden for noen flotte gaver du har! Jeg blir med og tar 3 lodd.
    Ønsker deg en fin kveld og nydelig torsdag!
    Tusen takk for kommentar hos meg!
    Klemmer fra Janne

    SvarSlett
  27. Gratulerer! For noen flotte premier! Jeg vil gjerne være med, og tar tre lodd!

    Klem fra Hanne

    SvarSlett
  28. Hei! Tar gjerne et lodd :)
    klem fra meg

    SvarSlett
  29. Hei!!

    Jeg tar 2 lodd:)) Klem Tone

    SvarSlett
  30. Hei :)
    Tar gjerne 2 lodd i denne flotte trekninga di :))

    Mvh
    Jannemor

    SvarSlett
  31. Jeg vil gjerne være med med 1 lodd :)

    SvarSlett
  32. Jeg tar gjerne 2 lodd:-)

    Heleneklem

    SvarSlett
  33. Jeg vil gjerne være med å trekker 1 lodd hos deg :-)

    SvarSlett
  34. Vil gjerne ha 2 lodd. Så flotte ting.

    SvarSlett
  35. Det luktar sommar idag! Tar gärna en lott i tävlingen. Har precis hittat din blogg.

    nettan.klar@gmail.com

    SvarSlett
  36. næh så fin give away. Nydelige Premier. Jeg blir med. Kommer tilbake i morgen og sier hvor mange jeg skal ha. Jeg vil ikke poste oppå min egen give away i dag. ;-)

    SvarSlett
  37. Hei Anne :) En liten stund siden sist nå, har vært litt dårlig form så det har blitt litt dårlig med bloggingen min, men tenker å komme litt igang igjen nå ;)
    Så flotte premier du har på give awayen din da, den vil jeg gjerne være med på ja ;)
    3 lodd på meg :)

    Klem fra Ingrid <3

    SvarSlett
  38. Fin blogg du har :) Veldig fine gaver også :) Jeg er med - Tar to lodd. Har brukt det øverste bildet og lenket til deg på bloggen min :) Ha en fin dag <3

    SvarSlett
  39. Hei igjenn, har akkurat lagt meg til som følger hos deg og vil gjerne være med i trekningen om de kjempeflotte premiene, prøver meg på 2 lodd jeg da :))

    SvarSlett
  40. Heihei!
    Jeg blir med, og tar 1 lodd.
    Ha en fin dag videre
    Klem :D

    SvarSlett
  41. Hei :)
    Gratulerer! :)
    Flotte premier du har, klart jeg blir med å feirer. :)
    2 lodd på meg, kommenterer og følger.
    Ønsker deg en fin kveld.
    Klem

    SvarSlett
  42. Vil gjerne være med og feire! Kjempefine premier du har. 3 lodd på meg. :)
    Klem fra Catharina

    SvarSlett
  43. Hei
    Jeg blir gjerne med, og trekker 2 lykkelodd!!
    Ha en fin dag;))

    Klem Line

    SvarSlett
  44. Jeg vil gjerne være med! :o)
    2 lodd til meg!

    Mvh
    Beate M B
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  45. 1 lodd!

    S K Bendixen
    route61(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  46. 2 Lodd her :D

    gratulerer så mye

    SvarSlett
  47. Heisann og god mandag :-)

    ✿❀ Takk for titten i en nydelig blogg. Gratulerer med den kommende 1 års dagen! Vil veldig gjerne være med i trekningen, som faktisk er på bursdagen min :-) Takker ja til 2 stk lodd. Ønsker deg en flott uke! ✿❀

    Mvh Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  48. Gratulere med 1 års jubileum på bloggen din :)

    Jeg tar med meg to lodd, som følger og kommentar :)

    SvarSlett
  49. 1 lodd :)
    sorgenfri2(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  50. Jeg tar to lodd. Fikk ikke lagt meg til som følger (tekniske problemer).

    SvarSlett
  51. Hei
    1 lodd på meg.
    Hilsen Vesna
    vesnac_959@yahoo.no

    SvarSlett
  52. Jeg blir med :D Tar 1 lodd.

    Annaia95@hotmail.com

    SvarSlett
  53. :¨`·.·´¨;
    `·.,¸ Gratulerer med 1-årsdagen!
    Jeg følger fra før og kommenterer - 2 lodd : )
    mari_gull(ætt)yahoo.no

    SvarSlett
  54. kjempeskjønn giveaway! Jeg deltar med 1 lodd :D Rannveig Kh, rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  55. takk for koselig kommentar på min blogg:)
    Jeg trekker 3 lodd og håper på lykken <3
    blir koselig å følge deg fremover
    klem Tone

    SvarSlett
  56. Gratulerer så masse med jubileet!
    Jeg blir gjerne med på feiringen,
    og tar to lodd og litt vinnerlykke ;)

    Klemmer

    SvarSlett
  57. Grattis med jubileet!
    Fantastisk flotte gaver du gir bort.
    Tar med meg 1 lodd.
    Ha en fortsatt fin helg. :)

    SvarSlett
  58. Ser ikke ut som at jeg er påmeldt her, så jeg melder meg på og tar 3 lodd, en for kommentar her og en for at jeg er følger og skal lage ett innlegg litt senere i dag.

    Ha en fortsatt fin pinse

    -Heidi

    SvarSlett
  59. Grattis med jubileet
    Jeg er med 2 lodd til meg

    SvarSlett
  60. Hei.
    Gratulerer med 1 år som blogger.
    Blir med og feirer så klart...
    med 3 lodd.
    Klem Mette.

    SvarSlett
  61. Gratulerer med 1 år som blogger,håper du fortstter leeeenge enda. Tar 3 lodd. :))
    Klem Mette.

    SvarSlett
  62. Hei på deg!
    Hvordan er det mulig at dette er gått meg hus forbi!! Først og fremst gratulerer med 1 års dagen, og ja..klart jeg vil være med på din give away! Nydelige gaver. Jeg prøver meg på 3 lodd og sier tvi tvi:))
    Klem Anne Karin
    p.s. har du fått med deg min give away? Har ikke sjekket hvem som er meldt på, så kanskje du allerede er med. Men ta en titt om du vil;-)

    SvarSlett
  63. Hei, jeg har helt glemt å melde meg på denne, men blir med med tre lodd :)

    Klem fra Britt

    SvarSlett
  64. Gratulerer med 1årsdagen for bloggen:)
    Jeg vil delta med 3 lodder:)

    SvarSlett
  65. Jeg blir gjerne med med 2 lodd :-) Har også giveaway, om du ikke er med er det bare å henge seg på :-)

    SvarSlett
  66. Heia

    Her var masse FINT!!
    3 Lodd på meg.

    Klem

    SvarSlett
  67. Så flotte gevinster!!
    Jeg blir med og tar 3 lodd.
    PS - har Give Away jeg også, titt innom hvis du vil!

    SvarSlett
  68. Отличные подарки!Надеюсь на удачу!
    У меня -3 билета))
    http://katakliptiko.blogspot.com/

    SvarSlett
  69. da ble det 3 lodd på meg =D

    SvarSlett
  70. Nydelig premie! Jeg ønsker meg to lodd med kommentar og følger.

    SvarSlett
  71. Hei, hei! :o)

    Til lykke med ettårsdagen! Synes du har vært kjempeflink. Skulle ikke tro at du ikke har hatt så mye med data og blogger å gjøre før du startet opp. Men, kreativiteten hjelper nok masse! Lykke til videre!

    Jeg vil gjerne være med, og sier tusen takk for 2 lodd! Har vært følger en stund allerede.

    Mvh Beate M B
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  72. Ja dette må en jo være med på. Så nydelige ting du lodder ut.
    Gratulerer med 1 år som blogger.
    Jeg ta to lodd.
    Ønsker deg ei herlig uke :)

    SvarSlett
  73. SÅ fine premier du har da :) Jeg er med og trekker 2 trollkjærringlodd :)

    SvarSlett
  74. Nydelig give away. Jeg vil gjerne være med og tar 2 lodd:)

    SvarSlett
  75. Grattis med 1 år:) Jeg tar gjerne to lodd!

    Ha en finfin helg!


    Cammi(cammii85@gmail.com)

    SvarSlett
  76. Gratulerer så mye med 1 årsdagen til bloggen din!

    Likte meg godt her inne,

    Ønsker meg 1 lodd.

    Ha ein fin sommer.

    SvarSlett
  77. Hei, jeg vil være med og tar to lodd :) Følger og kommentar :) Margrethe K.Johnsen, margrethekarijord@gmail.com

    SvarSlett
  78. Hei. Vil gjerne være med på denne,kjempe flotte premier :) Legger meg til som følger, så det blir 2 lodd :)

    Klem Birgit

    SvarSlett
  79. Jeg prøver lykken med 2 lodd. Liker 2. premien best!

    hilsen

    porcelina at live dot nl

    SvarSlett
  80. Hei! To lodd på meg :)

    Mvh Camilla, toyotacrown@hotmail.com

    SvarSlett
  81. Hei, så fine ting :)
    Jeg tar to lodd!
    abelone.eiklid@gmail.com

    SvarSlett
  82. Gratulerer med 1 års dag på bloggen! :)

    Tar ett lodd jeg ^^

    Katrine_Botn@Hotmail.com

    SvarSlett
  83. Thank you for the chance at your fabulous candy.
    2 lodd
    http://inga2010.blogspot.com/

    SvarSlett
  84. jeg trekker 2 lykkelodd!! :-D kommenterer + følger!

    SvarSlett
  85. Hei!
    Jeg vil gjerne prøve lykken i din give away med 3 lodder. Lekker blogg du har! Jeg ser gjerne mer, og la meg til som følger. ;)
    God sommer! :)

    SvarSlett
  86. Nydelig blogg og vakre premier! Gratulerer, jeg deltar med ett lodd. anikris3@online.no

    SvarSlett
  87. Jeg vil være med =)
    2 lodd på meg!!

    SvarSlett
  88. Hei på deg!

    Du har en flott blogg!
    Har veldig lyst å være med på dette.
    Har ikke blogg selv, så jeg deler med alle mine 594 venner på FB.

    Vennlig hilsen Guri Marie.

    guri_marie.kristoffersen@getmail.no

    SvarSlett
  89. Hi dear! You have a such lovely blog! Your work is really marvelous! Coming here is breathing inspiration! Love everything here! And your candy is so and so sweet! Really wonderful! Well, dear, take 3 lodds to me. I'm posting this sweet on my sidebar, at "sorteios e candies",by date. Thank you so much for the chance to participate in these lovely goodies! God bless! :D Mahrian
    Follower's name: Wishmade

    SvarSlett
  90. Hiver meg med i siste liten :) Tar ett lodd!

    SvarSlett