fredag 24. juni 2011

Giveaway ... trøstepremier .

Da nærmer det seg trekning av giveawayen hos meg ...
Jeg hadde aldri trodd det skulle bli så god respons på min første giveaway ... at så mange ville bli med !
Men det er jo kjempehyggelig !!!
Derfor har jeg bestemt meg for at jeg vil gi bort 2 trøstepremier ...

1 . trøstepremie : homemade strikkeklut + fyrstikkeske . 

2 . trøstepremie : homemade strikkeklut + nostalgisk magnet .
 Dersom du ikke allerede har meldt deg på ... og vil bli med ...så finner du giveawayen HER

Hjertelig velkommen til nye følgere og en riktig GOD HELG til dere alle ! 

4 kommentarer:

  1. Hei Anne.
    Skulle innom å ønske deg ei fin helg.
    Å så skjønne kluter og kort.
    Du er bare så fantastisk
    tenk å lage til ekstra trøstepremie
    til din Giweawayen.Du er god du.
    Sommerklem fra Ella :)

    SvarSlett
  2. Så søte trøstepremier!
    Du er så sjenerøs og god!
    Ha en nydelig helg!
    klem fra Jorunn

    SvarSlett
  3. Nææh, såå skjønne trøstegaver!!!
    Får krysse det jeg har:)) Ønsker deg en
    superflott helg!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  4. Så fine trøstepremier du har da:)
    Heldig er de som blir trekkt ut:)
    Klem Synnøve

    SvarSlett