fredag 2. desember 2011

Trekning av giveaway ...

Da er vinnerne klar ...
Tusen takk til alle som har blitt med på giveaway hos meg .
102 påmeldte og 220 lodd !
Må si jeg er helt overveldet av alle som har vært med ...
alle koselige tilbakemeldinger ...
nye følgere som gjør det mulig å oppdage nye flotte blogger .
Veldig kjekt at dere som ikke har blogg også ville bli med .
Dere er supre alle sammen !


Vinneren av boken JUL i den fransk inspirerende bolig ble ...



2 . premien går til ...


3 . premien går til ...
Anna Berits Blogg ... i Danmark

Gratulerer til dere !
Ta gjerne en tur innom damene med disse flotte og inspirerende bloggene .
♥♥♥
Så en liten ting til ....
Siden SÅ mange valgte å bli med og siden det snart er jul , blir det 2 ekstra premier ...
En liten overraskelse går til :

Caroline`s hverdag
og
Line Elisabeth`s side

Så til dere kjære vinnere ... send meg adr.på mail , så dukker det snart opp en pakke i posten ♥
(adr.finner dere i sidefeltet )

Da vil jeg bare få ønske alle sammen en fin ny adventshelg .


18 kommentarer:

  1. Gratulerer til de heldige vinnerne :)

    SvarSlett
  2. Heisann:)
    Gratulerer så mye til heldige damene:))

    Ønsker deg og dine en flott adventshelg:)
    Klem Marianne

    SvarSlett
  3. Gratulerer til de heldige vinnerne :)

    SvarSlett
  4. Hei:)

    Oiii nå ble jeg glad:)) Så spennende, heldige meg!!:)) Tusen takk:)
    Sender deg en mail:)

    Ha en fin dag!
    Klem Line E.

    SvarSlett
  5. Så heldige dere er, gratulerer alle sammen:))

    SvarSlett
  6. Gratulerer så mye til de heldige vinnerne :)

    Go helg til deg og dine
    Klem Mette :))

    SvarSlett
  7. Heldige vinnere.
    Gratulerer til de.
    Ønsker deg ei herlig helg :)

    SvarSlett
  8. Gratulerer så mye til de heldige vinnerne.
    Ønsker deg en fortsatt fin adventstid.
    Stor klem fra Ingunn :)

    SvarSlett
  9. Så spennende Anne!!!
    Nå ble jeg kjempeglad,så snill du er som gir bort ekstra overraskelser:)
    Har sendt deg adressen min på mail;)
    Ønsker deg en videre god helg!
    Klem Caroline

    SvarSlett
  10. Å! Så gøy! Tusen takk, for en fin gave jeg har vunnet!!! Gleder meg til å motta den:o)

    Her er navn og adresse:
    Helene Orskaug
    Langeduken 19
    3731 Skien

    Gratulerer så masse til de andre vinnerne også!!

    God helg fra meg:o)
    Heleneklem

    SvarSlett
  11. Gratulerer til alle de heldige!
    Nå skal jeg trekke på min give-away........:))
    Ønsker deg en fin helg!
    Klem fra janne

    SvarSlett
  12. Grattis til de heldige vinnerne!!

    Ha en fin helg Anne :o)

    SvarSlett
  13. Gratulerer til de heldige vinnere! Så utrolig flotte gaver! Klem Ellen.

    SvarSlett
  14. Hei
    Tusen takk!!
    Nå ble jeg hoppende glad, tenk å være så heldig å vinne en så flott premie, da:)
    Ønsker deg en nydelig søndag, klem Hanne

    SvarSlett
  15. Gratulerer til heldige vinnere!
    god 2. søndag i advent.
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  16. Gratulerer til de heldige vinnerne av vakre premier! Nydelig desemberpyntet hos deg Anne <3 God søndag videre, kos deg med førjulspusler! Klem fra meg ;)

    SvarSlett
  17. Her ser SÅ dejligt ud, at jeg må læse med :-)
    SKØNNE billeder.

    God advents-søndag - klem fra Danmark

    SvarSlett
  18. Dette var en koselig giveaway, selv om jeg ikke vant. Ha en fortsatt fin førjulstid!

    SvarSlett