torsdag 9. august 2012

Hurtig GIVEAWAY ...


Jeg nyter deilige feriedager . Snart er det helg og her ventes koselig besøk . Husvasken er unnagjort og gjesteværelset  mangler bare litt friske blomster som skal hentes inn fra hagen .
Det blir nok litt liten tid her på bloggen de nærmeste dagene nå ...
så derfor tenkte jeg at en liten hurtig giveaway kunne være gøy .
Sommeren er så absolutt ikke over ... forresten så har den vel ikke kommet for fullt .. eller ...??
Uansett ... premien blir en koselig te - boks med min favoritt Pukka - te + et duftlys i sinkholder med lokk  til . Koselig å ha på et lysfat eller om du skal ha med et lys ut på reise .. da  er dette perfekt .



Har du lyst å bli med så er det bare å legge igjen en kommentar under her ..
Om du ikke har egen blogg , legger du igjen mailadressen din .
trekningen vil bli foretatt søndag 12.august kl 23.oo

Koselig om du vil bli med på min lille giveaway !
Lykke til og en riktig GOD HELG til alle dere der ute !

Klem fra Anne ♥


72 kommentarer:

  1. Så gøy, jeg melder meg gjerne med i trekningen om den fine premien! Kos deg videre i ferien din:-) Klem fra Berit

    SvarSlett
  2. Blir gjerne med på giway`n din:) Du må ha en fin helg, alltid koselig md besøk:)
    Karen

    SvarSlett
  3. Hei
    Så fin giveaway! Jeg blir gjerne med :-)
    line.strandli@gmail.com

    SvarSlett
  4. Selvfølgelig vil jeg være med :) Nyt feriedagene :)

    SvarSlett
  5. Herlig, jeg blir gjerne med :) Ha noen fine dager!

    SvarSlett
  6. Åå så fine premier Anne ♥
    Må du ha det kos med besøket ditt :))Tenker du har pyntet fint på gjesterommet :)
    Takk for de koseligste og varme kommentarer på bloggen min,skjønne skjønne du ♥
    Skrev en lang kommentar på forrige innlegg,men så klarte jeg å trykke det helt bort ://Nydelige bilder av rosene og en nydelig byste til 10 kr ??

    Benteklemmer

    SvarSlett
  7. Åh dette kunne jeg virkelig tenkt meg å blitt eier av, så da får jeg krysse fingrene frem til den 12. jeg da.
    Og så må du kose deg masse med gjestene dine :)))

    Klem Heidi

    SvarSlett
  8. Jeg blir gjerne med!
    Klem,M

    SvarSlett
  9. Dette var virkelig en flott give away. Lykke til med besøket og kose dere!

    Klem

    SvarSlett
  10. For en nydelig give away,jeg blir gjerne med!riktig god ferie videre-kose dere!klemmer

    SvarSlett
  11. En mormor som elsker London - det vakte min interesse! Så fin blogg du har - denne vil jeg følge! Blir gjerne med på giveaway'en din når jeg først er her inne : )

    Klem, Kari

    SvarSlett
  12. Herlige gaver og hurtig-giveaway liker vi:))
    Ønsker deg en superduper flott helg!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  13. Koselig med Giveaway i dette utrøstelige sommerværet. Jeg blir gjerne med i trekningen av denne koselige gaven!

    SvarSlett
  14. Selvfølgelig vil jeg bli med på Giveaway! Koselig premie og te er jo alltid godt å ha i hus nå når det går mot høst igjen!
    Kos deg med sommergjestene dine!
    Mvh Monica

    SvarSlett
  15. Jag vill gärna vara med i din fina utlottning!!
    Ser att du drar vinnaren på min födelsedag 12 augusti:)).
    Ha det gott och trevliga dagar med ert besök.
    Kram Maria

    SvarSlett
  16. Nice one:))

    Deilig med fine feriedager, nyvasket hus *skjøøøønt* og friske blomster, en riktig så fin blanding av det beste:))

    Kos deg med besøket <3

    Klem!

    SvarSlett
  17. Så koselig da, Anne! Dette vil jeg være med på.
    Håper du får en riktig hyggelig helg! Nyt ferien din! :)

    SvarSlett
  18. Ja en give away vil en jo være med på.
    Så koselige gaver du skal gi bort.
    Kjempekoselig med besøk og nyvasket hus, Herlig.
    Ha ei riktig god helg :)

    SvarSlett
  19. Vil gjerne være med anne !!

    Ha en fin kveld

    SvarSlett
  20. Ja så klart jeg vil være med. Så gøy da:)

    Og kjemdefin premie og :)
    Kos deg i de siste sommerferieukene.. :)
    Og god helg

    Solhilsen fra Margareth

    SvarSlett
  21. Jeg blir også med:)..og så koslige premier...
    Nyt ferietiden...håper du også får litt sol:))

    SvarSlett
  22. hei,
    jeg prøver lykken jeg også.... artig med give away!
    fine gaver.
    ha en riktig fin og koselig helg,
    klem TOVE

    SvarSlett
  23. Jeg prøver gjerne lykken! :) Nyt ferien. Klem Mona

    SvarSlett
  24. Blir gjerne med på en give away:)
    Kjempeflotte premier,så her krysser jeg fingrene;)
    Ha en super helg!
    Klem Caroline

    SvarSlett
  25. Hej Anne! Så søde præmier kan jeg ikke lade være med at prøve at vinde. ;-) De bedste ønsker om en god ferie og hygge med dine gæster ønsker jeg dig. :-) Knus fra Anna Berit

    SvarSlett
  26. Jeg er ikke her kun for give away fordi jeg vinner aldri noe, men via via havnet jeg på din blogg. Det er koselig å kikke inn til folk som har samme interesse og spsielt leter jeg etter folk med samme stil ;) Mitt hus er muliengs det minste i denne "byen" så jeg trenger litt inspirasjon fra andre som finner løsninger som ikke står i møbelkatalogene ;) Elsker å gjenbruke og har masse fra rundt 1910 da mine besteforeldre satte bo - og fra tiden før og etter det! Koselig å vandre rundt hos deg!

    SvarSlett
  27. Jeg vil gjerne være med :)

    Bli gjerne med på min give away. Den avsluttes 10. aug kl 21. http://prinsessevilikkeshus.blogspot.com/2012/08/konkurranse-vinn-en-personlig-almanakk.html

    Klem fra Karen

    SvarSlett
  28. Kjempesøt give away, jeg vil gjerne være med:)

    SvarSlett
  29. Hei Anne :)
    Ja jeg vil gjerne være med på din
    giveaway ღ Kos deg masse med besøk
    og ha en kjempeflott helg som kommer
    Stor klem fra Mette :)

    SvarSlett
  30. For en flott gave. Blir gjerne med :)Ha en fin helg!

    SvarSlett
  31. Ååå jeg vil veldig gjerne være med på din flotte giveaway :) Så koselig! Skal snart til syden på ferie så det hadde jo vært perfekt :) krysser fingre og tær! God helg Anne! Klem fra meg

    SvarSlett
  32. Hei!Jjeg vil gjerne bli med!
    Irena
    irenaruskinja@gmail.com

    SvarSlett
  33. Jeg vil gjerne være med :)

    wendyydnewl@hotmail.no

    SvarSlett
  34. Dette blir en perfekt gave til samboeren min. :)

    Håper jeg vinner, så hun får god te å nyte når høsten setter inn.

    Øystein W.

    kirgi2002@hotmail.com

    SvarSlett
  35. Hei vennen!
    Jeg blir gjerne med- alltid like nydelige premier :-)
    Ønsker deg en fin helg, vennen!
    Klemmer

    SvarSlett
  36. Jeg vil gjerne være med i trekningen! Hilsen Camilla, toyotacrown (ætt) hotmail.com

    SvarSlett
  37. Jeg vil være med i trekningen :)
    sorgenfri2#hotmail.com

    SvarSlett
  38. Hei!
    Søt giveaway, vil gjerne være med! :-)

    Yvsfull@hotmail.com

    SvarSlett
  39. Jeg vil gjerne være med i trekkningen : )

    Silje-hj@hotmail.com

    SvarSlett
  40. Så koselig da!!
    Jeg vil selvfølgelig være med!
    Ønsker deg en fin fin helg.
    Så får vi håpe denne sommeren snart kommer da... ;o)
    Titti-klæmm!!

    SvarSlett
  41. Sånn teboks har jeg ønsket meg lenge <3 Hilen elise tigerjente87athotmail.com

    SvarSlett
  42. jeg vil gjerne være med :)
    hilsen fra ingerlisesm@live.no

    SvarSlett
  43. Så spennende! Jeg vil gjerne være med på trekningen :)
    God helg! Klem, Tonje

    SvarSlett
  44. Selvfølgelig så vil jeg være med:-) Håper helga blir strålende fin!!! klem Ruth

    SvarSlett
  45. Hei!
    Kosli giveaway:) Æ e gjerne med!

    Mvh. Veronica
    v.pedersen32@gmail.com

    SvarSlett
  46. Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
    Jeg vil gjerne prøve lykken :)
    ( \_/ )Synes den The boksen var kjempe
    (=’.'=)fin,den boksen jeg hadde har
    («)_(«)mistet helt fargen,den har falmet
    noe helt forferdelig.Det var en helt mørk
    lakket treboks,så den er ikke mye fin å
    se på lenger.. Så prøver lykken jeg..
    Ønsker deg en kjempe fin helg.
    Stor varm hilsen fra Monica Karin
    m.schulz1976@gmail.com
    ༺♥༻♥༺♥༻♥༺♥༻♥༺♥༻༺♥༻♥༺♥༻♥༺♥༻♥༺♥༻

    SvarSlett
  47. Kjempe flott gave du gir bort! :D
    Er veldig gjerne med på dette.
    Håper du får en flott helg!
    -Helene-
    riola@live.no

    SvarSlett
  48. Jeg blir med :)
    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  49. Jeg vil gjerne være med:)

    snefrid1@msn.com

    SvarSlett
  50. Jeg prøver gjerne lykken!

    Mvh. Kristine S
    E-post: kristine907@gmail.com

    SvarSlett
  51. Dette så gøy ut, jeg blir gjerne med i trekningen :-)

    Hilsen Silje

    Epost: Silje_lian_89@hotmail.com

    SvarSlett
  52. Er med :)
    tina.sves@gmail.com

    SvarSlett
  53. Vi håper på noen flere varme dager ja! :)
    Jeg vil gjerne være med i trekningen av så fin premie!
    Ønsker deg en god helg!

    (signe4@hotmail.com)

    SvarSlett
  54. Hei!
    Jeg blir gjerne med, tar 1 lodd :)

    i_sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  55. Jeg prøver også lykken!
    hannehol@hotmail.com

    SvarSlett
  56. Jeg er gjerne med, flott gave til min bestemor som fylle 80 år!

    randililleengen@hotmail.com

    SvarSlett
  57. Titter innom med ønske om ei fin helg.

    SvarSlett
  58. Jeg er gjerne med og krysser fingrene!

    God helg!

    Klem

    SvarSlett
  59. Så koselig gave, jeg slenger meg med og håper i det lengste:).

    SvarSlett
  60. Ååå jeg som er DEN te, eller skal vi si THE jenta hihi..
    Har alllll slags te, utenom pukka te, og har veldig mange bokser men bare sånne billige fra nille. Har sett på slike te bokser på ahlens og kremmerhuset, men har ikke råd så håper jeg vinner :D

    tebabyene mine trenger en soveplass.

    SvarSlett
  61. Kjære Anne. For et deilig sommervær vi har denne helgen! Kan tenke meg du nyter det til fulle:) Jeg blir gjerne med på din lille give away:)
    Kos deg videre i helgen <3
    God klem fra Ellen

    SvarSlett
  62. Jeg vil veldig gjerne være med:)

    SvarSlett
  63. Fine premier, jeg er med!

    mhoblogg@live.no

    SvarSlett
  64. Jeg er med :)
    kjerstiogkim@hotmail.com

    SvarSlett
  65. Kjære skjønne deg - dette er jeg selvsagt med på. Så fin gave, da - og så koselig at du har en sånn giveaway! :) Håper du har en god helg, og at søndagen din blir fylt av sol og glede :) klem til deg

    SvarSlett
  66. Hej!
    Fina! Jag är gärna med i din giveaway.

    Trevlig höst!

    minnapo1@gmail.com

    SvarSlett
  67. Jeg blir gjerne med :)
    Ole-Martin
    olejen(ætt)live.no

    SvarSlett