tirsdag 11. desember 2012

Det pyntes litt for hver dag ..
Var heldig og fant noen små ... og litt større juletrær i skogen før frosten og snøen kom.
De fleste har funnet plassen sin i norgesglass ,
men dette fant sin plass i sinkpotten og ble pyntet med sinkhjerter og levende lys.
Et koselig innslag i adventstiden .
Kommer nok litt mer rødt på etterhvert ..


På Covent Garden i London fant jeg denne søte lille vimpelen i tre .
Syns den var så fin ...
Den skifter stadig plass , og i skrivende stund pryder den en hylle i gangen .

Sviblene står rundt omkring i huset og sender ut den deiligste duft ...
Jeg er nok svakest for de hvite ... men de sart rosa er også en favoritt .



Denne julestrømpen måtte jeg bare ha med meg hjem ..
Har hengt den på skapet ..


Lekre detaljer ...
både med blonden og klypen med rosetten på 


 

Her om dagen sto jeg med en hvit orkide i hånden , men satte den fort fra meg igjen da køen i kassen var kjempelang ..
Samme kveld hadde vi , som en fast tradisjon , invitert gode venner på pinnekjøtt .


Tenk så hadde de med denne nydelige orkideen 
og to søte hjerter ♥
 Gode venner er gull verd .
Vi hadde en trivelig kveld som varte til langt utover natten ...

Nå går dagene fort , og for meg som jobber i butikkbransjen er det utvidede åpningstider og ekstra jobbing ... det går nok i første omgang ut over bloggen og kommentarer hos dere.
Håper dere får fine og gode førjulsdager ...
og igjen må jeg bare si tusen takk for alle fine ord dere legger igjen hos meg .
Dere er bare SÅ gode atte ♥
God adventsklem til alle fra Anne 





14 kommentarer:

  1. Koselig pynt hos deg Anne!
    Ønsker deg fine desemberdager...og håper du får kose deg innimellom også!
    klem fra meg :)

    SvarSlett
  2. Ja det er nok travle tider i butikkbransjen nå.
    Kan jeg spørre hvilken butikk du jobber i?
    Kanskje jeg kan stikke innom en gang jeg er nedover
    å se om du er der?
    Hadde vært koselig å hilse på deg.
    Du har pyntet så nydelig. Koselig lite tre.
    Og svibler det hører førjulstida til.
    Ønsker deg ei herlig førjulstid selv om den er travel :)

    SvarSlett
  3. Så vakkert du har pyntet, Anne! Det er koselig å pynte til jul. Det gir fin stemning.
    Jeg forstår deg godt når det gjelder jobb i denne desembermåned. Men både bloggen og vi leserne finns her vettu! ;) Alle har nok perioder hvor de ikke har så mye tid til bloggen. Det virkelige liv er jo viktigst og må komme først.
    Kos deg i førjulstiden! :)
    *klem*

    SvarSlett
  4. Å så herlig pyntet
    dette kann du
    herlige ting du hadde fått med deg fra london!
    fin dag til deg Anne
    Klem Eli:))

    SvarSlett
  5. Åh, hvor en skøn jule stemning du bringer til os :D
    Covent Garden er min London favorit!

    SvarSlett
  6. Så koselig treet i sinkbøtta var :-) Jeg kan dessverre ikke ha svibler jeg, fordi jeg reagerer på lukta :-( Heldige deg som fikk orkidé da :-D

    Ha det godt - klem Siv

    SvarSlett
  7. Og det er du og Anne...Skjønn og god.
    or et koselig inlegg igjen .:)
    Koser meg her med dine fantastiske bilder og koselig å lese.
    Nå får jeg besøk, og vi skal lage litt julekaker. Koselig.
    Kos deg videre i denne fine advensttiden.
    Klem Margareth

    SvarSlett
  8. Hei vennen!
    Så nydelige bilder du viser :-)
    Herlig stemning kos dere :-)

    Den orkideen synes jeg virkelig fortjente
    - kjempefin!!

    Ha en fin kveld!
    God klem

    SvarSlett
  9. Åååh det fine hjemmet ditt alstå..sukk♥ Så nydelig du har det rundt deg! En fryd å se på bildene dine Anne:)
    Den julestrømpen var bare dåneskjønn♥ Og orkideen og sjokoladehjertene, det fortjener en så god og varm person som du er:)♥ Nå må du huske å ta pauser innimellom all jobbing;)
    Fortsatt fin uke til deg min venn:) GOD KLEM

    SvarSlett
  10. Så nydelige bilder og vakkert hjem :)

    Ønsker deg fine dager selvom det er mye jobbing på deg og lange dager. Snart juleferie :)

    Lykke til med mandlene :) er ganske så enkelt..og godt :)

    Nyt dagen klem fra Monica

    SvarSlett
  11. Åh sååå nyyyydelig,FOR et hjem
    du har,vakkert,vakkert. <3<3
    Kos deg.
    Klem fra Mette.

    SvarSlett
  12. Hei igjen!
    Nå har pakken kommet! TUSEN takk snille deg! :)
    Så mye lekkert og gjennomtenkt utvalgt!
    Ønsker deg en riktig god dag!
    *Varm klem fra meg*

    SvarSlett
  13. Å, du presenterer så mye fint, du <3 Elsket den sinkpotten, vimplene og den fine skålen som de hvite sviblene står i. Veldig min stil - jeg må si du har god smak ;) hehe...Så herlig det må være å komme på besøk der hjemme hos deg, jeg er overbevist om at det oser av varme og vennlighet der hjemme - for det er det du presenterer her - og det takker jeg deg for. Gla for at du blogger igjen og gla for å høre om så fin London-tur :) mange klemmer med ønske om en fin advent!!

    SvarSlett
  14. Hei enig med Spirea her :))
    Nydelig pyntet og den lille vimpel rekken var så skjønn ♥
    Masse flotte detaljer hos deg :)

    Klem til deg gode Anne

    SvarSlett