mandag 7. april 2014

Vårens første hvitveisbukett ...


Det er noe spesielt med den første hvitveisbuketten ..

DET er virkelig vår det ..
Her plukket av en av mormors solstråler i dag .


Jeg har også plukket min første bukett i dag ..
Nå står den på kjøkkenbordet godt bevoktet av to påskehøner ...
Koselig å ta fram litt påskepynt . Blir nok litt mer til helgen , selv om jeg ikke pleier å pynte så veldig mye til Påske . Men noen påskeegg  hører jo med .


Vi har hatt en strålende dag i dag ...virkelig varmt og godt .
På min lille spasertur her på stien ved sjøen , plukket jeg min første bukett .
Og flere kommer det til å bli framover .

Håper du har fine vårlige dager ..
klem fra Anne



21 kommentarer:

  1. Nå måtte jeg bare innom deg før jeg køyer :)
    Blir så glad når jeg ser du har et innlegg ♥ Du er til stor glede og velsignelse skal du vite ♥
    Noe så nydelig å få blomster fra en slik skjønn jente,så heldig du er ♥♥
    Slikt er GLEDE:) :) :)

    GOD KLEM

    Bente

    SvarSlett
  2. Så skjønne hvitveis. Er en stund til skogbunnen er dekket av hvitveisteppet her.
    Det er noe snø enda, men det kommer. Gleder meg til det når jeg ser disse
    herlige vårtegnene på andre blogger. Det må være superkoselig å få en bukett
    fra en lubben barnehånd. Det varmer et mormorhjerte tenker jeg.
    Klem fra Marit

    SvarSlett
  3. Så vackra buketter. Så fint ihop med påskhönorna.
    Ha en bra tisdag
    I går fick jag en skön stund i trädgården, men idag öser regnet ner.
    Kram Maria

    SvarSlett
  4. Nydelege kvitveis !
    Fine bilder, Vår !

    Fin vårdag frå Anne-Mari

    SvarSlett
  5. Nydelige hvitveis og en nydelig solstråle. Deilige våren er her.

    Ha en herlig dag
    Klem

    SvarSlett
  6. Så herlig, nydelige hvitveis og flotteste solstråle, så mye glede!
    Ha en fin tirsdag!
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
  7. Hvitveis er min favoritt blomst om våren! Det vakreste jeg ser er skogbunnen dekt av hvitveis:-)

    SvarSlett
  8. Hei Anne!!!

    Så koselig å finne deg her i bloggverdnen!!!
    Nydelig blogg du har!!! Helt i min stil!!!

    Takk for sist!!! Så koselig at du kommer innom meg i butikken,
    når du er forbi!!!

    Nå har jeg lagt meg til som følger her på bloggen din!!!
    Gleder meg masse til å bli bedre kjent med deg!!!

    Takk for veldig koselige ord inne på bloggen min.
    Jeg håper på det beste, og at jeg blir bra av leddgikten etterhvert,
    og så x jeg fingrene for lite bivirkning av cellegiften.

    Ha en fin dag.
    Her regner det i dag.

    Stor klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  9. Flotte buketter! Her var det jammen mange hvitveis igjen også. Fant mine første i går, men de var ørsmå og slett ikke til å plukke.
    I dag er det regn og sludd, en plussgrad og strikkevær.

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  10. Nydelig! -Både buketten og solstrålen;)

    SvarSlett
  11. Så koselig Anne:)
    Nydelig bukett plukket av et enda nydeligere barnebarn:)
    Ønsker deg en fiiiiin dag!
    Klem Caroline

    SvarSlett
  12. Vakre hvitveisen!
    Nydelige både buketten og solstråla di :)

    Ønsker deg ei finfin uke videre!
    Klem fra Jorill

    SvarSlett
  13. Har egentlig tenkt jeg skulle pynte til påske siden mandag,og enda ikke kommet i gang.For mye annet som kommer før i rekken!!!Pleier ikke pynte veldig mye,men litt på kjøkkenet ihvertfall må det jo bli :)
    En dag.
    Selv har jeg også observert hvitveis,men de var så små enda at de fikk stå i fred - men jeg er helt enig,når den første hvitveisbuketten plukkes da er det virkelig vår :)))
    Nydelig jente på øverste bildet,elsker unger som plukker blomster - kanskje fordi jeg var så glad i det selv???
    :)
    Nyt våren!!

    Toveklem.)

    SvarSlett
  14. Takk for koselige ord inne hos meg- blir så glad for slike tilbakemeldinger og at kakene mine faller i smak :)

    Nydelig solstråle mormor har og skjønne hvitveis :) Det er en herlig tid vi har nå og går i møte.

    Ønsker deg glade og fine dager

    Klemmer fra Monica

    SvarSlett
  15. For ei nydelig jente da! Heldig du er.
    Nyter bildene her inne hos deg.
    GOD klem fra meg

    SvarSlett
  16. Å for en GLEDE å plukke blomster......SÅ skjønn jente!
    Nydelig innlegg kjære Anne.
    Ha en fortsatt flott uke.

    God klem
    Camilla .

    SvarSlett
  17. Vakre vårblomster plukket av ei nydelig jente :)
    Hurra for våren!! Den er så deilig!!!
    Ønsker deg ei fortsatt fin uke!

    SvarSlett
  18. Nydelige bilder av hvitveisen og den skjønn jenta:) Det er vel en god tid dette!
    Jeg har også laget et innlegg om hvitveisen, men det ligger foreløpig på vent:)
    Må nyte godværsdagene. I dag er det regn og vind her.
    Ønsker deg en fin palmehelg.

    Klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  19. glemte å si at headeren din er så nyyydelig vakker!!! :-)

    SvarSlett
  20. Bare innom for å ønske deg en riktig God Påske og håper kaka falt i smak :)

    Klemmer fra Monica

    SvarSlett
  21. Så hyggelig at du fant bloggen min, så kunne jeg også gå meg en tur hos deg ;) Så mange koselige hagebilder, og herlig soldtråle med hvitveis!

    SvarSlett