fredag 18. april 2014

En riktig GOD PÅSKE til dere alle !

Håper dere har fine påskedager hvor dere enn er ...
hjemmepåske , hyttepåske eller hvor det måtte være .


Her er det koselig hjemmepåske med  besøk av barn ,svigerbarn og barnebarn .
Med store og små er vi 14 til sammen ... og gjett om vi koser oss !


Ikke så mye tid til bloggen for tiden ...
men noen bilder fra litt påskepynt her og der hører jo med .
Ikke noen nylagte egg i år.. men jeg syns det er veldig koselig å ta fram de jeg har laget tidligere .


Greiner fra plommetreet i full blomstring   ..
fint sammen med greiner fra Trollhassel .



Her eplegreiner med koselig påskepynt fra JDL ...
men dessverre ingen blomstring .



Dette nydelige nostalgiske blonde - egget har jeg vist før ...
og er like kjært å ta fram år etter år .


En snarvisitt innom og en god påskeklem fra meg .

15 kommentarer:

  1. Jeg blir så imponert over dere som til og med har laget og designet egne påskeegg.
    Så fine de er. Har ikke tenkt tanken engang jeg. Men de blir jo så personlige og fine.
    Dette må jeg gjøre til neste år... Ønsker deg en riktig god familiepåske.
    Påskehilsen fra Marit

    SvarSlett
  2. Så utrolig lekkert du har pyntet - og til og med en skjønn Maileg kanin skimter jeg :D
    Nydelig alt jeg ser!!!!Og tenk å være 14 stykker da,for et liv det må være !Skjønner godt du har travle dager ja...men bloggen får vente,den kan du ta igjen senere!!Det er en tid for alt!
    Men det var ihvertfall veldig,veldig koslig å få se hvor fint du har pyntet :)
    Fortsatt God Påske!!!
    Toveklem :)

    SvarSlett
  3. Så koselig og fint som du har pyntet til påske.
    Ønsker deg en fortsatt fin høytid.

    Klem Vivi

    SvarSlett
  4. Du har så många fina ägg och för mig är det första gången jag ser dom i alla fall.Det är härligt att ta fram de man haft många år som en tradition.
    Önskar dig en fin och skön Påsk med hela Familjen
    Kram Meta

    SvarSlett
  5. Virkelig nydelig påskepynting hos deg! Høres veldig koselig ut med så mye familiebesøk, ønsker deg en fortsatt fin påske! Klem fra Berit

    SvarSlett
  6. Nydelige påskestemningsbilder:) Flotte egg, og som alltid flotte blomster!
    Ønsker deg en fortsatt god påske!

    SvarSlett
  7. Oh...so beautiful decorations in your home !!! Happy Easter !!! xoxo
    Vicky

    SvarSlett
  8. Her var det skikkelig herlig påskestemning.
    Må nok en tur opp på loftet i dag før jobb
    å finne frem noen påskeegg
    Ønsker deg ei velsignet god påskehøytid sammen med alle dine kjære :)

    SvarSlett
  9. Nydelig påskepynt! Flotte bilder!
    Fortsatt god påske til deg og dine :)

    SvarSlett
  10. Så flotte bilder med herlig påskepyntede egg:)
    Kos dere masse med familien:)
    Ønsker dere fortsatt god påske!
    Klem Caroline

    SvarSlett
  11. Hej søde Anne. Tak for din søde hilsen på min blog. Den varmede mit hjerte.
    Jeg tænker ofte på dig, men har ikke haft så meget overskud til bloggen siden flytningen. Nu har jeg det bedre og selv om jeg savner vennerne m.m. fra Danmark, så er jeg meget glad for at være tæt på familien igen. Og det var netop pga. familien, at jeg flyttede tilbage til Færøerne efter 20 år i DK. :-)
    Nu da foråret er i luften, kan jeg rigtig nyde naturen heroppe, som jo er pragtfuld. <3
    Fortsat god påske til dig og dine kære!
    Påskeklemm fra Anna Berit

    SvarSlett
  12. Smukke stemningsbilleder du deler med os. Man kan kun blive glad, når man ser på dine fine ting og blomster/grene. :-)

    SvarSlett
  13. Håper påsken di har vært super,og at du nyter deilige vårdager :)))
    Toveklem :)

    SvarSlett
  14. Virkelig delikate bilder Anne!
    Og din påske har vært hyggelig med besøk av familie og tid sammen:)
    Nå er det den beste tiden vi har fremfor oss...forsommer...sommer..og høst...:))
    Takk for hyggelig hilsen...hun jeg jobber sammen med er på Madeira nå...gleder meg til referat:)
    Fin kveld til deg:))

    SvarSlett