onsdag 31. desember 2014

Godt nytt år ...


Et nytt år foldes ut .... 
lik en blomst der kronbladene tett omslynget skjuler skjønnheten innenfor .. 
                                                                                                                                                                                                                                 
Vi står ved starten til et nytt år ... 2015 .
Tusen takk til alle som har vært innom her hos meg i året som har gått og takk for alle koselige ord som dere har lagt igjen .

Jeg vil ønske dere alle et riktig GODT NYTT ÅR !


                                                                   

19 kommentarer:

  1. Takk for mange koselige stunder med
    bloggen din i året som har gått.
    Gleder meg til å følge deg videre.
    Ønsker deg et velsignet godt nytt år :)

    SvarSlett
  2. Nydelig tekst! Så poetisk, og positivt! Godt nyttår!!

    SvarSlett
  3. Tack själv för alla dina fina inlägg och nu önskar jag dig ett härligt och fint bloggår
    Ha också en fin kväll
    Kram Meta

    SvarSlett
  4. Ønsker deg et riktig godt nytt år.
    Gleder meg til mange blomstergleder hos deg også i 2015.
    Klem fra Marit

    SvarSlett
  5. Takk for i år, og riktig godt nytt år! :)

    SvarSlett
  6. GODT NYTTÅR til deg og dine!
    Ser frem til blogginnlegg hos deg i 2015:)
    Nyttårsklem fra janne

    SvarSlett
  7. Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År
    Kram Maria

    SvarSlett
  8. all kjærlighet og et Godt Nyttår !!!!! elsker hilsener fra angie fra Tyskland

    SvarSlett
  9. What a romantic picture!!!
    Happy New Year to you and yours
    Elisabeth

    SvarSlett
  10. Godt nyttår til deg og!
    Alltid koselig å titte innom her hos deg,å gleder meg til å følge deg videret i året som kommer:)
    Klem Caroline

    SvarSlett
  11. Happy New Year dear Anne !!! xoxo ♥

    SvarSlett
  12. Godt nyttår til deg og dine. Takker for all inspirasjon.
    Vi blogges :-)

    SvarSlett
  13. Takk for fint bloggvennskap.
    Godt nytt år til deg frå Anne-Mari

    SvarSlett
  14. ja er det ikke herlig å tenke på det nye,helt ubrukte året,og alt vi kan og skal fylle det med???
    Tanken gir deilig lykkefølelse,og jeg ønsker deg alt godt for 2015,og gleder meg til å følge deg videre på bloggen!!

    Toveklem .)

    SvarSlett
  15. Et riktig Godt Nyttår Anne :) Takk for et koselig bloggår og jeg gleder meg til å følge deg i det nye.

    Klemmer fra Monica

    SvarSlett
  16. Godt nytt år til deg også, Anne! :)
    Blanke dager står til disposisjon for oss og fylle dem med mening...
    Klem

    SvarSlett
  17. Godt Nytt År til deg også, kjære Anne. Du beskriver det nye året på en utrolig vakker måte.
    God klem til deg

    SvarSlett
  18. Godt nytt år til deg Anne.
    Klem fra meg ;)

    SvarSlett
  19. Kjære gode deg, godt nytt år til deg - og jeg håper at det nye året har begynt bra for deg :) Også er det så lenge siden sist, at det er sikkert mye som har skjedd hos deg, men jeg håper det er av den gode sorten...Ønsker deg mange gode dager og en fin ny uke. Så skal jeg titte innom deg igjen litt fremover, for nå er jeg mer eller mindre tilbake. god klem til deg

    SvarSlett