onsdag 8. april 2015

Årets første hvitveisbukett ...


Det er virkelig vår når den første hvitveisen titter opp av jorda 
 Hvert eneste år gleder jeg meg til å plukke med meg den aller første buketten .

Det er bare så nydelig når skogsbunnen dekkes av hvite stjerner så langt øyet kan se ..
Litt tidlig enda ...
men jeg ble så glad her om dagen da de første hvite skjønningene lyste mot meg .


Enn så lenge er de ganske så kortvokste ..
men passer fint i små skåler .. og vaser .


Enkel og fin som her ... i en liten , tom  konditorfargeflaske .
Ikke så mye som skal til for å kjenne på den ekte vårfølelsen .


For en herlig tid vi går i møte nå !!!!
Så mye fint vi har i vente !!


Takk til alle som titter innom , selv om det har vært en liten bloggepause herfra .
Setter stor pris på alle besøk og hilsner .

Ønsker alle en fin dag og herlige vårdager framover !

16 kommentarer:

  1. Etter snøklokkene i hagen er hvitveisen vårblomst nr 1 for meg også. Husker små svette buketter som vi delte ut til folk vi kjente, og som motyelse ble det gjerne litt kandis eller ei kake.Fine barndomsminner......

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Ja hvitveis er flott. Alle tegn på våren gir en glede.
    Er så godt å kjenne sola som varmer.
    Herlige bilder hos deg.
    Ønsker deg en velsignet god vår :)

    SvarSlett
  3. vad vore våren utan vitsippan, ganska fattig.Jag njuter av dina bilder
    Önskar dig en fin och skön mitt i veckan
    Kram Meta

    SvarSlett
  4. Helt enig med deg, en fantastisk tid vi går i møte. Nydelige hvitveis du har funnet. Ønsker deg en fin uke :-)

    SvarSlett
  5. Ååå, for nokre nydelege bilde av herlege kvitveis.
    Det er definitivt vår når dei blomstra.

    Ynskjer deg nydelege vårdagar.
    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  6. Åååååå gode Anne mi ♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪

    Måtte innom med en klem, kjenner jeg savner blogg fellesskapet...... ❤

    Klem Bentemor

    SvarSlett
  7. kvitveis er fortryllende vakre
    nydelige bilder
    nyt dagen
    klem Eli:)

    SvarSlett
  8. Beautiful photos dear Anne! I love your pretty little bowl of early spring blooms. It just makes one's heart sing when we can fill our home with little bouquets again.
    So happy to see you back my dear!

    SvarSlett
  9. Skjønne vårbilder du viser, bærer håp om vår og fornyelse :) Det er en fin tid vi går i møte nå :)
    Ha en fin kveld videre!
    Hilsen fra Anette

    SvarSlett
  10. Sötaste blomman...nu är det verkligen VÅR!
    Ha en fin kväll!
    Kram Titti

    SvarSlett
  11. Åh...hvitveis har du sett det allerede du :) Det er så deilig med vår så det kan ikke beskrives- og vakre nydelige bilder hos deg.

    Nå kan vi bare nyte og glede oss over dagene

    God helg

    Klemmer Monica

    SvarSlett
  12. Sååå nydelig!
    Heldige deg som alt har kunne plukket med deg en bukett med disse skjønningene:)
    Litt tidlig her enda,men duuuuu som jeg gleder meg til de dukker opp her også;)
    Ja,det er virkelig en fin tid vi går i møte:)
    Klem Caroline

    SvarSlett
  13. Så vakkert, Anne. Bildene dine er helt nydelige.
    Klem fra meg

    SvarSlett
  14. Heisann Anne! Nå er det jammen lenge siden sist. Koselig å titte innom deg og dine vakre bilder:-D Ønsker deg en fin vår!!! Gode klemmer fra Mette.

    SvarSlett
  15. Hei Anne, så fint å titti inn til deg. Nydelige bilder med hvitveis. Får masse inspirasjon av bildene dine!
    Beste hilsner fra Ida

    SvarSlett
  16. Hei. Tirsdag i forrige uke var jeg innom Kilden
    i Hillevåg, så etter deg, men tror ikke du var på jobb da.
    Var med min mor til behandlig på SUS.
    Savner de herlige innleggene dine, men blogger lite
    selv også for tida. Er vel gått litt tom
    Håper varmen kommer for fullt nå så vi kan nyte en flott sommer
    Ønsker deg mange velsigna gode sommerdager :)

    SvarSlett