onsdag 26. oktober 2016

Dørkrans i hvitt og grønt .. og litt rosa


Snøbær ..



 en av mine aller største favoritter i hagen på denne tiden 
Helt fra jeg var liten har jeg alltid hatt en spesiell kjærlighet for snøbær ..
så nydelig hvite der de står i sine små buketter .


Heldige meg fikk noen stiklinger for noen år tilbake .
Jeg har med lengsel drømt og ventet på dagen da jeg skulle ha nok bær til å lage krans .


Nå henger den på døren ...
For en glede å kunne være ute i hagen en strålende dag og fråtse i snøbær !!


Både kaffekopp og strikketøy var med 
og jeg fikk gjort ferdig et par luer også i mens solen varmet .
Hvem skulle tro at vi snart starter på november !


Egentlig skulle jeg rydde opp litt i hagen før regn og ruskevær satte inn ...
men jammen ble det en krans til .


Eføy , snøbær , noen duster silvefalls og dronning Ingrid ..


Lykken er å binde en krans av de blomster man har innen rekkevidde ...


Kransen har fått sin plass på lekehytta ..
der kan jeg nemlig se den fra stuevinduet ... og det er litt koselig .



Dette var min lille hilsen til dere alle i dag ..
og husk ..
♥♥♥
GRIP DAGEN !!


12 kommentarer:

  1. Ja snøbær er bare helt nydelig, mormor og bestefar hadde det husker jeg :) Så flotte kranser du har laget, rene kunstverkene, moro å ha noe så flott på døren! Herlig lue også :)
    God helg og klem fra Berit

    SvarSlett
  2. Så utrolig vakkert, Anne. Kransene er helt nydelige.
    Ha en finfin dag
    Klem

    SvarSlett
  3. Så fina kransar du gjort. Jag gillar också snöbär men de sista åren har de varit så fula och fläckiga här undrar varför, så det har inte varit kul att använda dom.
    Ha ett fint slut på veckan
    Kram Meta

    SvarSlett
  4. Så fantastisk fine kranser.
    Du er så kreativ og flink med slike vakre ting.
    Fin hue også.
    Her begynte styggeveret for fullt i dag etter vekevis med sol og glede,
    men me kan ikkje klage, berre leite fram regnkleda :)

    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  5. Åh så dejligt der er nyt fra dig søde Anne:)
    Smukke smukke billeder som vanligt og smukke flotte kranse.
    Jeg er tilhænger af alt du foretager dig.
    Jeg elsker din stil og den måde du arrangere på.
    Jeg er total tilhænger.....

    Fantastisk helg til jer
    Kæmpe knus
    Charlotte

    SvarSlett
  6. Jamen su er så kreativ og den er smuk din dørkrans Anne. :-)
    Klem
    Birgitte

    SvarSlett
  7. Så herlige dørkranser har du laget... jeg liker veldig... Fantastisk.
    God ide. Takk. Kjempeflott lue du strikket også. Ha riktig god
    november. Hilsen fra Viola

    SvarSlett
  8. Så vakre kranser Anne!
    Enig med deg...snøbær er så flott:)
    Takk for fine ord:)
    Ønsker deg en fin kveld:)

    SvarSlett
  9. Kjære kjære Anne!
    Jeg blir stadig imponert over alt det flotte du tryller frem:)
    For noen nydelige kranser,ikke bare EN men TO!
    Så spennende de snøbærene,er det en stor busk?
    De var så utrolig flotte,å at de kan brukes til kanser og annet pynt på denne tiden,hvor det er minimalt med annet i hagen,så er det jo ekstra gøy å ha:)


    Blir glad hver gang jeg titter innom deg:)


    Ønsker deg en super helg!
    Klem Caroline


    SvarSlett
  10. Endelig så hadde du nok <3 Så nydelig begge kransene. Du er en kunster du Anne- full av omsorg :) Ser det i alt det vakre du lager.

    Ha en fin dag

    Klem Monica

    SvarSlett
  11. So beautiful!!

    Have a lovely evening!
    Susanna

    SvarSlett
  12. For noen nydelige kranser du har laget, jeg ble helt betatt..... fantastisk!

    SvarSlett