onsdag 29. desember 2010

Det er stille ...

.... stille i huset . Julen 2010 går mot slutten . Jeg sitter her og gleder meg over noen fine dager med alt hva denne julen har bragt med seg . Det være seg gleden ved å pynte og lage til fest .. all julematen og julekakene med ... forventningsfulle og tindrende barneøyne ... mandelen i grøten ja .. som faktisk jeg var så heldig å få i år ... like spennende selv om man er blitt voksen , eller hva ?
Koselig storfamilie juleselskap med sang og gang rundt juletreet ..
Det er noe med alle disse gode tradisjonene ...
Og så julegavene da ... jeg kunne laget en liste så lang..

Jeg fikk nydelige bilder av de skjønne små englene mine ... da har jeg de med meg her alltid.. selv om noen av dem er litt langt vekk ...

Men ..... det å få være sammen med de aller kjæreste .. de man elsker over alt på denne jord ... det er for meg den beste julegaven ...

Den gaven fikk jeg i år også .....
SÅ HELDIG JEG ER !!!!




2 kommentarer:

  1. Så skjønne bilder av de herlige jentene ♥
    Fint å stoppe opp å tenke på hvor heldige vi er...tross alt....og ha fokus på det som er viktig ♥
    Og så tenker jeg at de er jamen heldige som har deg også !
    Klem fra Ingunn :)

    SvarSlett
  2. Takk for hyggelig bloggvennskap i året som snart er gått.
    Ønsker deg og dine et godt og innholdsrikt nyttår!
    Klem T

    SvarSlett