søndag 3. juli 2011

Og vinnerne er ....

Da har jeg trukket vinnerne av Giveawayen hos meg .
Tusen hjertelig takk til dere alle som ville bli med !  
Jeg har fått Så mange koselige kommentarer og nye følgere .
Kjekt at dere som ikke har blogg selv også ville bli med !



Her ble trekningen foretatt  ved å skrive inn hver og en med antall lodd i en god , gammeldags basarbok .... til sammen 181 nummer ! Så ble det klippet og skrevet nummerlapper ... og jeg ba feriegjestene mine + mannen om å trekke hver sin lapp ...


1 . premie ble trukket på lodd nr.157 ...
og gikk til Birgit med den koselige bloggen Landliv i Ryfylke ..


2. premie ble trukket på lodd nr. 64 .... 
og det er Tone med den skjønne bloggen Vakre dager 


1.trøstepremie ble trukket på lodd nr.112 ... 
det er Piumen ... en helt ny blogg for meg .. koselig . 



2 . trøstepremie ble trukket på lodd nr. 58 ... 
og går til Janne , en utrolig kreativ dame med den spennende bloggen Jannes kreative verden 

Gratulerer til dere !
Husk å sende meg adressen på mailen i sidefeltet , så kommer det pakke i posten.

Til dere som ikke vant denne gang , det blir flere sjanser .. for dette var morro!
Ta gjerne en titt innom de 4 vinnerne og se på de koselige bloggene deres ! 
Ønsker alle en fin søndagskveld !
Nå skal jeg pakke kofferten .. ferien starter ..og jeg kommer innom i morgen for å si hvor ferden går!!! 



14 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye til de heldige vinnerene. :) :)

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye til de heldige vinnerne!
    For en nydelig header du har laget!
    Ønsker deg en fin søndagskveld.
    Klem fra Mio

    SvarSlett
  3. Oi, tenk at jeg vant - så kjekt :)Første Giveawayen jeg har vunnet på.
    Tusen takk ! Kjempe fin premie :)
    Ha en fortsatt fin søndags kveld :)
    Klem Birgit

    SvarSlett
  4. Næh`men..vant jeg! Oi, nå ble jeg sååå glad! Har nevnt det tidligere at gavene er helt vidunderlige - og lekre "trøstegevinster".
    Tusen tusen takk!!
    God søndagskveld til deg!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  5. Gratulerer til de heldige vinnerne !!!
    Og gratulerer til deg med en aldeles nydelig header ♥
    Du er så flink.
    Tilogmed loddkurven fikk du til å bli et lekkert bilde;)
    Ha en fortsatt fin søndag.
    Klem fra Ingunn:)

    SvarSlett
  6. Hei!
    Gratulerer til alle de heldige vinnere!
    Ha en fin kveld!
    klem fra Jorunn

    SvarSlett
  7. Så mange fine premier! Gratulasjoner til de heldige vinnerne!

    SvarSlett
  8. Gratulerer så mye til de
    superheldige vinnerne.
    Ha en flott ny uke Anne.
    Klem Mette.

    SvarSlett
  9. Åhhhh nå ble jeg glad!!! Tusen takk kjære deg:)) Sender deg en mail:)) Ønsker deg en flott søndagskveld, her oppe i høyden er det tåkeheimen i kveld! Klemmer Tone

    SvarSlett
  10. Grattis til heldige vinnere

    SvarSlett
  11. Gratulerer til vinnerne! :)
    Passer på å ønske deg god sommer - nyt ferien!

    SvarSlett
  12. Gratulere så masse til de heldige vinnerne :)

    Tone

    SvarSlett
  13. Gratulerer til alle dei heldige vinnarane!!!
    Kjempeskjønne premier Anne♥
    God, ny veke til deg og dine:)
    Klem Mette.

    SvarSlett
  14. Hi dear Ann! Congratulations to the lucky winners and to you by the so and so lovely candy! I confess I was dreaming with it...smiles... Here we don't have such lovely things. And thanks, my dear, for your delicate words! Kind God bless you! :D

    SvarSlett