tirsdag 20. november 2012

Listeelsker ....


Ny uke ... og vi går mot adventstiden med stormskritt .



Med noen fine fridager denne uken har jeg virkelig planer 
om å være effektiv her hjemme ....
både med baking og julevask .


Har sittet ved kjøkkenbordet her i dag og fått skrevet ned litt av hva som bør gjøres .
Syns det er fint med slike lister jeg ..
er nemlig en så god følelse når jeg kan stryke ut det ene etter det andre som er gjort .


Denne skjønne Azaliaen pynter fint opp på bordet ...
en av mine favoritter som førjul og juleblomst . 
Sviblene med sin skjønneste duft hører også med fra nå av og framover ...


Håper å få tid til litt julepuslerier også denne uken ...
Strikkepinnene har nesten gått varme i det siste ...
og jeg tror jeg må ha en hel dag til monteringsarbeid ...
noe jeg ikke er fullt så glad i .
Men myke pakker blir det under juletreet i år også ..


Kjære dere ... 
Tusen takk for alle fine og gode  hilsner både her og på mail .
Blir jo helt rørt ...
Jeg ønsker alle som titter innom en fin ny uke ... 
en uke med litt julebakst ... julevask ... julepuslerier og ellers hva det måtte være .
Husk å kose deg ... det er viktig !
Her øser regnet ned dag ut og dag inn ....
så det gjelder å kose seg innendørs .
Ha det bra så lenge ♥
klemmer fra Anne

17 kommentarer:

  1. Bare innom for å gi deg en klem :)
    Håper du får bakt og koste deg masse.Godt med ei liste å gå etter :) Bruker du å bake mye ?
    Krumkake ,sandkaker og riflekjeks det MÅ vi har,men noe 7 sorter tror jeg ikke ;)
    Og kjære du,takk for nyydelige ord du legger igjen hos meg ♥

    Klem på klem

    SvarSlett
  2. Syns det er helt greit å kose meg inne på denne tiden av året.
    Tenne lys og forberede seg til julemesser, og litt til seg selv. Nydelige bilder hos dag. Fikk lyst til å kjøpe meg en asalia. Men tror jeg får vente til jeg kommer hjem fra Spania.
    Ønsker deg ei herlig og produktiv uke :)

    SvarSlett
  3. Å nå ble jeg suuuper inspirert her altså!!
    De skjønneste bilder du viser og blir alltid glad når du har nye innlegg!
    ja,vet du i dag er det helt utrolig surt vær her og.
    Bare å kose seg inne!

    God ny uke til skjønnes du!
    Klem Camilla.

    SvarSlett
  4. Ja, nå nærmer det seg advent og jul. Det er veldig lurt med lister over gjøremål, må til for at jeg skal holde styr på ting.

    Ønsker deg en fin dag. Klem

    SvarSlett
  5. HEI:)
    Å SÅ FINE INSPIRERENDE BILDER<3
    JA JEG OGSÅ LIKER LISTE PÅ TING..
    DEILIG FØLELSE NÅR EN KAN STRYKE UT:)
    NYT DAGEN
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  6. Eg skal også snart ha nokon dagar fri Anne- og eg skal bruke dei omtrent som du- Gleder meg :-) Listene er alt klare ;-)
    Nydeleg band og lys du viser over her...Azalea ja- kansje eg skulle prøve ein eg og?! Det veit eg jammen ikkje om eg har hatt i hus før...
    Kos deg masse!
    Klem frå Monica

    SvarSlett
  7. Du viser alltid så nydelige bilder!
    Du er så flink til å lage kos rundt deg :-))

    Ønsker deg en skjønn uke!
    Klem fra en listeelsker til en annen ;)

    SvarSlett
  8. Å for noen stemningsfulle bilder. Så vakkre.
    Og jule blomstene du viste her elsker jeg og.
    Kos deg i adventstiden kjære søte deg.
    Du er så flink.
    Klem Margareth

    SvarSlett
  9. Koselige bilder fra deg:)
    Elsker Azalea,å gleder meg så til den skal pryde hjemmet her også:)
    Er ikke så flink til å holde liv i de lenge,så jeg må vente til litt nærmere jul før de anskaffes;)
    Høres ut som du har noen koselige dager foran deg,det gjelder å ta seg tid til å nyte ja:)
    Ha en videre fin uke!
    Klem Caroline

    SvarSlett
  10. Så koselige bilder :-) Jeg elsker også lister ;-) Her blir det ikke mye tid til juleforberedelser før desember - sitter nemlig med hjemmeeksamen som skal inn neste fredag....men da skal jeg skrive listene mine jeg også :-D

    Ha det godt - klem Siv

    SvarSlett
  11. Lister er toppen Anne!...jeg fryder meg hver gang jeg kan stryke noe..og vips så er alt gjort:)
    Du serverer de nydligste bilder til oss...ikke rart en smiler fra øre til øre etter å ha besøkt deg:))
    Lykke til med liste-prosjektene:))

    SvarSlett
  12. Alltid så vakre bilder hos Anne!
    Lister er kjekt. akkurat nå har jeg så mye i hodet, at jeg ikke vet hva jeg skal skrive der . Men en liste over julegaver må jeg jo klare.

    Takk for hilsen hos meg <3

    SvarSlett
  13. Hei Anne !!
    ER helt avhengig av lister jeg også:) Har allerede begynt å pynte litt til jul, og de første pepperkakene er bakt:)
    Godt å ha litt god tid, så får jeg lest litt til eksamen også!
    Fin uke til deg.
    Klem
    Tone

    SvarSlett
  14. Hei,
    Åååå høyrest ut som du har full kontroll på gjeremåla og kosar deg med det :))Deilig med alt som er gjort i tide.
    Herlige, flotte bilde du har her.
    Montering av strikkeprosjekt er ikkje det kjekkaste....kjenner sjølv at eg må ta eit tak for å få det gjort.
    Ha det fint og kos deg vidare med sysslane dine.
    Klem frå MarJE.

    SvarSlett
  15. Det er sant, det er lurt med lister når man har mye som skal gjøres. Jeg bruker det mest på julegaver, skriver opp hva jeg har kjøpt. Så koselige bilder. Nydelig blonder. :)

    SvarSlett
  16. Hei Anne-mor
    Du er bare så trofast å stikke innom meg ♥ Tuusen takk det setter jeg umåtelig pris på ♥
    Du er jamme effektiv med liste å det hele :)Flink du er

    Må du ha en kos helg

    Klem Bente

    SvarSlett
  17. lister er en finfin ting!
    Mor glemmer aldri når jeg for mange år siden før et stort selskap hun skulle ha satt meg ned og skrev laaaang liste over hva vi skulle gjøre, for så å begynne å stryke av ting med en gang. Hun forstå ikke hvorfor jeg hadde skrevet ned det vi hadde gjort, og jeg forklarte at det var så godt for moralen å se at vi allerede var godt i gang ;)

    Ha en superduper søndag!

    SvarSlett