søndag 30. desember 2012

Glade farger ....

... og fornøyd jente ♥ 


En av julegavene som jeg strikket og som virkelig falt i smak .
Tunika med stor hette , strikket i Sandnes mini duett garn .. 55 % bomull og 45 % merinoull .
Leggvarmere som hører til ble jeg ikke ferdig med , men jobber med saken .
Strikket 3 jakker til , men de glemte jeg å ta bilde av ..
ble ferdig natt til lille julaften med montering .
At jeg aldri lærer ...
Jeg tror jeg må ha som nyttårsforsett å ALLTID montere og gjøre et plagg ferdig før jeg starter på et nytt 
Men jeg tviler på om jeg klarer å holde det ...

Ønsker alle en fin helg ... den siste i 2012 .


11 kommentarer:

  1. Heisann kjære Anne♥

    Å,so mange skjønne innlegg nedover her...At eg ikkje fekk med meg innlegget der vi skulle tippe byen i ditt ♥ da:)Trur eg hadde fått rett svar på den iallefall;)
    TAKK for koselege kommentarar hos meg snille:)Varmer mitt hjerte♥
    Ja,var ikkje Rachel Ashwell ein draum....Herlege bilder du har tatt derifrå!!!Og den rosa rosetten da:)SO søt♥ Må berre spørr,er julestrømpa derifrå?Ser slik ut på mønster og fargar.So fin den er!!!!Lengtar tilbake...med tom koffert og masse peng;)Er so glad for at du likte butikken.

    Kjempesøt tunika du har strikka:)Glade fargar som du skriv♥Og for ei skjønn jente:)Heldig ho er som har deg!!!

    Kjem til å fortsette blogginga.Kanskje litt færre innlegg enn tidlegare...Det er so mykje enklare og mindre tidkrevande med Instagram.Har du det?


    Ønsker deg eit GODT NYTT ÅR ☺
    Takk for året som var♥
    God klem frå Mette.

    SvarSlett
  2. Kjære, søte Anne!
    Tusen hjertelig takk for gode, varmende ord fra deg den siste tiden.
    Det har betydd uendelig mye for meg <3
    Tusen tusen takk!!

    Håper du har hatt en fin jul med den flotte familien din :-)
    Varme klemmer

    SvarSlett
  3. Det var en fantastisk flott genser, og for noen herlige farger sammen, ikke rart det var stas med den!

    Jorunn

    SvarSlett
  4. Den var virkelig flott. Skjønner godt at den falt i smak.

    Ønsker deg ett riktig godt nytt år. Takk for mange koselig innlegg her inne i året som har gått, og takk for mange koselige ord på bloggen min.

    Klem

    SvarSlett
  5. Å ANNE SÅ FLINKE DU ER
    KLAR EN BLIR GLAD FOR NOE SÅ FINT
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  6. Jättefin! Vad duktig du är.
    Ha det gott.
    Kram Maria

    SvarSlett
  7. Så flott tunika. Du er kjempefink til å strikke
    fine gaver til barnebarna. Ja det er mye morsommere å
    strikke enn å montere, Men du kan jo se hvor lenge det
    nyttårsforsettet holder. Sjelden mine holder så lenge dessverre. hehe
    Ha ei herlig nyttårsfeiring :)

    SvarSlett
  8. Hei Anne.
    Nydelig tunika du har strikket,
    skjønner godt at denne falt i
    smak. :) Tusen takk for gode ord,
    vi blogges igjen i 2013. Det er
    så kjekt å følge din flotte blogg.
    Godt nyttår til deg.
    Klem Mette.

    SvarSlett
  9. Kan godt forstå det var en populær gave, den er rigtig fin.
    Godt nytår til dig og din familie :)

    SvarSlett
  10. Skjønner godt at den falt i smak, var bare helt nydelig!
    Ønsker deg et riktig godt nytt år.

    SvarSlett
  11. Så flott tunika! Visst blir man glad av farger! ;)
    Det er ikke alltid sånne prosjekt blir klare som man har tenkt... Men lykke til med resten - kanskje det blir fødselsdagsgave?
    Ha en riktig god nyttårshelg! Takk for året som har gått, vi blogges vel i det nye håper jeg. :)
    *klem*

    SvarSlett