onsdag 1. oktober 2014

Og vinneren er ....


Da er vinneren av min lille giveaway trukket .
...............
Tusen takk til alle som ble med ... 63 lodd tilsammen .
Takker samtidig for alle som tar seg tid til å besøke bloggen min og
 for alle koselige tilbakemeldinger  .
Jeg runder denne uken 155 000 sidevisninger .. noe som gjør meg både rørt og glad !!

Vinneren ble en av mine gode bloggevenner fra  Danmark .
...................
Lodd nr. 24 ble trukket ut .
 Birgitte er damen bak den koselige bloggen
 Birgitte og Kaffekoppen .
Ta gjerne turen innom henne HER .
.........
Gratulerer Birgitte !!!
Send meg adressen din ... så dukker det snart opp pakke i posten .
Det er alltid en stor glede å besøke  deg .
Takk for dine alltid så koselige ord hos meg .


Så var det jo det at jeg skulle så inderlig gjerne ønske at alle kunne vinne ...
Men som en takk til dere som ikke trakk vinnerloddet denne gang

En ROSE til DEG ...  fra MEG .
♥♥♥

Klem fra Anne




3 kommentarer:

  1. Ja men grattis till vinnaren ska nog ta en tur dit någon dag låter spännande.
    Här är solen varm på dagarna och jag myser på min koloni en vecka till
    Ha en fin mitt i veckan
    Kram Meta

    SvarSlett
  2. Jamen, sødeste Anne dog, :-) Hvor er jeg dog glad over jeg er den heldige vinder og rørt over dine ord.!! Nej, hvor det varmede på en "regnvejrsdag". TUSIND TUSIND tak. Jeg skriver straks til dig! :-)
    Ekstra stort varmt klem I dag fra
    Birgitte

    Ps. Mange tak Meta :-)

    SvarSlett
  3. Takk for den nydelige rosene og alle de flotte bildene ellers, Anne! Og gratulerer så mye til Birgitte!

    SvarSlett