mandag 29. august 2011

Kreativitet , skaperglede og en verden full av farger.....

Det er hva bloggen  Ennahs lille hjørne handler om .


Det lå en fin pakke og ventet på meg da jeg kom hjem i helgen . For en tid tilbake ble jeg nemlig den heldige vinneren av Giveawayen hos Ennah . Jeg kunne fritt velge meg et Ennah plagg ! Hun syr jo bare de skjønneste ting til både gutter og jenter .
Valgets kval ......   
Etter noen dager i tenkeboksen bestemte jeg meg for en kjole / tunika . Og resultatet ser dere her . En skjønn kjole med de vakreste detaljer ! 
Hvem av barnebarna som skal få den , det er jeg ikke sikker på enda ...  
Tror faktisk den passer til 3 av dem . Så kanskje blir den hengende her på barnerommet slik at alle tre kan pynte seg når de kommer på besøk ..... Det er nemlig stor stas !
I pakken lå det et fint kort og et lite skilt ... ♥ Home sweet home ...
Tusen takk Ennah ! Jeg er så glad og kjempefornøyd med den fine gaven !!
Den skulle jo blitt vist på en liten modell ..... men jeg har ikke noen på besøk akkurat nå .


Har du lyst å se mer av hva som selges hos Ennahs lille hjørne .... klikk her ...

6 kommentarer:

  1. Hei
    Takk for hyggelig hilsen, det føles godt å være tilbake.
    For en herlig premie du har vunnet, tenker de små prinsessene synes det blir gøy å pynte seg med den.
    Gratulerer med nytt barnebarn også, for en skjønn liten gutt.
    Ønsker deg en fin dag,
    Klem T

    SvarSlett
  2. Hej Anne.
    Dejlig præmie du har vundet.
    Ha´en god tirsdag.
    Knus Hanne Bente

    SvarSlett
  3. For en skjønn kjole!! Det er alltid gøy å vinne noe. Og du har også laget en kjempefin billedcollage som vanlig:-) Kan jeg spørre hvilket fotobehandlingsprogram du bruker? Jeg har ikke kommet så langt som til billedredigering ennå, men jeg håper å lære meg det etterhvert. Ha en riktig fin dag!

    SvarSlett
  4. For en skjønn gave.
    Å ha kjolene hengende hjemme slik at jentene kan bruke den etter tur var en god idè.
    Ha en riktig god dag, kjære deg.
    Klem:)

    SvarSlett
  5. Nydelig kjole. Litt av en premie.

    Lurt å la jentene låne den etter tur.

    Klem Bente

    SvarSlett
  6. Så flott kjple du vant. Det var litt av en premie.
    Blir vel stas til de 3 som kan ha på kjolen når de er på besøk.

    Klem Synnøve fra Synnøvesheim

    SvarSlett