fredag 23. august 2013



Ønsker alle en fin helg ..
Stille og rolig .. alene .. sammen .. hjemme .. på jobb .. på tur ..
Hva vet jeg ...
Jeg ønsker bare at den skal bli fin for dere alle .

En herlig uke er tilbakelagt , en nydelig sensommeruke med sol og varme . 
Blomstene i hagen stortrives , selv om noen begynner å takke for seg for i år .
Fortsatt meldes det fint ... i skrivende stund står gradestokken på 24.8 ...
det må kalles en god forlengelse av sommer !
Måtte det vare lenge enda ...

Klem fra Anne

11 kommentarer:

  1. Må du også ha en riktig trivelig, god og herlig sensommerhelg, Anne! :)
    Pass på å nyt hagelivet når været tillater det!
    *klem*

    SvarSlett
  2. Endelig kan vi skryte av litt sommer her også. Helgen ser ut til å bli helt topp... 11gr. i dag tidlig, 21 gr. på vei hjem fra jobb.
    Nå skal vi kose oss ute i hagen! Ønsker deg en deilig helg!

    SvarSlett
  3. Det herlige sommerværet kan fortsette
    til desember for min del. Men slik er det
    ikke her til lands. Vi får bare nyte det så
    lenge det varer.
    Herlig å kunne være ute å drive med bærplukking
    og stelle med blomster om dagen.
    Ønsker deg en velsignet god helg :)

    SvarSlett
  4. Ønsker deg ei nyyyydelig helg.

    God klem fra meg

    SvarSlett
  5. Takk det samme Anne,flott helg til deg med. :))
    Klem.

    SvarSlett
  6. Blir sååå glad når jeg klikker meg inn på bloggen din å blir møtt av de flotte bildene på headeren din,nydelig!
    Her blir det bursdagsfeiring både lørdag og søndag;)
    Nyt helgen kjære deg:)
    Klem Caroline

    SvarSlett
  7. Ønsker deg ei flott helg!
    Nydelig vær som bare MÅ nytes.

    SvarSlett
  8. Lovely flowers,have a nice weekend!!!
    xoxo

    SvarSlett
  9. Det er herlige dager for tiden og de tar jeg gladelig i mot :)

    Ønsker deg en fin søndag og fin kommende uke

    Klemmer fra Monica

    SvarSlett
  10. I år har det vært en herlig sommer! Måtte den vare enda litt lenger. Vi har hatt en flott og solfylt helg i Kragerø :)
    Ønsker deg en fin uke med mye sol!

    SvarSlett
  11. Takk for hyggelig kommentar hos meg ;o) Dessverre kan æ ikkje gi dæ nyrestaurerte krakken min , så du kan "leke" i den, men hvis du noen gang kommer forbi skal du få en kopp kaffe og hvile beina på den ;o)
    Deilige dager her nord også, akkurat nå er det 15'C, men litt vind..
    Klem

    SvarSlett