mandag 12. august 2013

Litt nostalgi ....

SÅ fin  kan en bærepose bli .


SÅ fin at jeg har den stående til pynt ...


Jeg traff Berit på en messe for et par år siden , etter å ha blitt " kjent " med henne her på bloggen .
Den gang hadde hun messens fineste stand ...
og jeg gikk ikke tomhendt derfra ...


Tilfeldighetene gjorde at vi kjørte forbi Etnemarknaden  i sommer ...
og der traff jeg altså Berit igjen  .
Kameraet lå  igjen i bilen , så jeg fikk ikke tatt bilder av alt det fine hun har å by på .
Men du finner henne på FB , bloggen har hun lagt litt på hylla .. men se gjerne innom.. http://berittjosvoll.blogspot.no/



Hun lager bare de fineste ting med et herlig nostalgisk preg over   ... og igjen hadde hun så absolutt den fineste og beste standen .
Det ble et gledelig gjensyn og en god prat .
Notatbøker og kort måtte jeg ha .. og hun la alt i denne skjønne posen .


Jeg fikk mange beundrende blikk der jeg vandret videre med den fineste bæreposen ..


Dette skrinet med bilde både utpå og inni lokket ,
bruker jeg til oppbevaring av småting som er lett å ha for hånden  .
Alltid kjekt å ha små gaver liggende på lur ...


Litt nostalgi fra meg i dag ... er i det nostalgiske hjørnet ... ♥

Ha en fin dag !!!

11 kommentarer:

  1. Ren Nostalgi. Så fint. :-)
    God mandag
    Klem
    Birgitte

    SvarSlett
  2. Heeelt min stil også ♥♥ SÅ lekkert Anne,jeg har selv to bøker fra henne.Likte den turkise....hihi :))
    Kjekt å ha noen som deler de samme følelsene for nostalgi som jeg har også :))
    Klem fra meg ♥

    Bentemor

    SvarSlett
  3. Å, så mange nydelige ting. Boksen og bøkene var utolig fine.

    Klem

    SvarSlett
  4. Så mange fine ting du viser.
    Ja Berit lager mye flott.
    Har både kjøpt og vunnet ting
    hos henne. Ting jeg setter stor pris på.
    Ønsker deg en riktig god tirdag :)

    SvarSlett
  5. Hei kjære Anne! Håper alt står bra til med deg og dine :) Så mye koselig du viser her, skikkelig nostalgi ja! :) Sommeren er på hell og snart er det høst.. Tiden går så fort, men enn så lenge nyter vi alle de fine dager, enten det er sol eller regn ;) Riktig god uke videre til deg! Klem Gry

    SvarSlett
  6. Utrolig fine! Og det var absolutt den vakreste bæreposen!! Skjønner godt at den står til pynt ;o)

    SvarSlett
  7. Herlighet så mye skjønt den damen lager!
    Elsker ting med nostalgisk preg og motiver:)
    Skjønner godt at bæreposen står fremme,den var bare så flott!
    Ønsker deg en finfin uke videre:)
    Klem Caroline

    SvarSlett
  8. Nydelig bærepose....ja, alt var fint :)

    SvarSlett
  9. Hei Anne
    Virkelige nydelige saker, og så fin kan altså en bærepose være :)
    Kjempefine saker du strikker og hekler i innlegget under her. Gjør seg med heklekant på klutene.
    Koselig heading har du også!
    Ha en fortsatt fin helg
    Klem!

    SvarSlett
  10. Så fin bæreposen er - og det skal ikke så mye til for å gjøre det hele mer koselig og nostalgisk. Det er mest det å komme på at noe kan gjøres... Koselige bilder av veldig flotte ting du har her.
    Ønsker deg en fin ny uke!
    Titti-klem

    SvarSlett
  11. Fantastiske ting den damen lager!...så herlig at du fikk treffe henne igjen denne sommeren:)
    Slike innlegg blir jeg bare sååå glad av å lese:)
    God ny uke til deg:))

    SvarSlett