onsdag 2. oktober 2013

Tøfler med pyntekant ...

Kortere dager til tross ...
her kan vi fortsatt nyte sol og sensommervarme .
Men at kulden kommer , det er noe som er sikkert og visst .

Tenkte det var best å være godt forberedt ...
Så jeg har strikket meg nye tøfler , så nå skal i alle fall ikke jeg fryse på føttene .


For en tid tilbake trakk jeg vinnerloddet hos ULLA  BELLA ..


Gaven var altså Småstrikk fra Familien , med hele 73 flotte og spennende oppskrifter .
Tusen takk for et flott hefte Anita !!!!


Med tykt Viking natur garn ,100 % ull og pinner nr.7 gikk det veldig fort å bli ferdig .
Jeg hadde aldri tovet noe før , og var litt spent ...
men det tok jo vaskemaskinen seg av .
Måtte prøve meg litt fram , så de er litt mer tovet enn bildet over viser .
En liten pyntekant øverst og små sølvkuler fra Panduro gjorde jo susen ...
og et lite handmade merke ....

Kanskje du fikk lyst å sette i gang et lite strikkeprosjekt nå som kveldene blir mørkere og lengre ??
Jeg er helt avhengig av det .....

Ønsker dere alle fine høstdager ... med eller uten strikkepinner ...
Klem..


17 kommentarer:

  1. OIIII DE VAR SÅ UTROLIG FINE.
    OG FINE BILDER DU TAR OG.
    HA EN FIN KVELD DU SKJØNNE VENN.
    KLEM FRA MARGARETH

    SvarSlett
  2. Kom tilfældigt forbi - sikke en skøn blog du har <3

    Og med de flotte tøfler kommer du da ikke til at fryse i vinter. De er helt fantastiske.

    Mange hilsner fra Danmark :o)

    SvarSlett
  3. Disse tøflene så virkelig gode og varme ut.
    Fin med den pyntekanten.
    Ønsker deg ei flott høstuke Anne.
    Ellaklem ;)

    SvarSlett
  4. Nydelige tøfler! De blir gode å varme utover nå.
    Ha en flott uke videre.
    Klem

    SvarSlett
  5. Heia Anne. Du de tøflene var rett og slett nydelige. Sikkert deilig å ha utover vinteren.

    God klem fra meg

    SvarSlett
  6. Så nydelige de tøflene var!!
    Den pyntekanten var såååå fin:)
    Deilig med slike varme tøfler når kulda setter inn!:)
    Ha en fin kveld:)
    God klem fra Reidunn

    SvarSlett
  7. Åh... De va nydelige mor, ønske meg sånne te jul eg 💗

    SvarSlett
  8. For noen herlig sokketøffler.
    Godt å ha slike på kalde dager.
    Her er det nok under null på natta nå.
    Men så lenge det er varmegrader på dagen så
    er det greit. Gruer til snø og vinter.
    Men heldigvis kan vi glede oss til
    juleforberedelsene. Godt å ha
    det som et avbrekk på vinteren.
    Ønsker deg ei flott høsthelg :)

    SvarSlett
  9. Hei på deg.
    Kjempefine tøfler!!!
    Kjekt å ha litt å pusle med nå som dagene blir kortere og kveldene lengre.
    Ønsker deg en riktig fin fin kveld.
    Smil og klem fra Monica

    SvarSlett
  10. Kjempefine Anne!
    Jeg har tatt opp igjen strikking og dette frister og prøve...nydelige og sikker veldig varme:)
    Fine høstkvelder til deg:))

    SvarSlett
  11. Så koselige tøfler Anne, og de blir nok godt brukt utover høsten tenker jeg:)
    Ønsker deg en fin høstferie!
    God klem fra Tone

    SvarSlett
  12. Du verden så gode de tøflene så ut! ;)
    Flink du er med strikkepinnene! Det er koselig å ha et strikketøy om høsten/vinteren. Kanskje det blir et lite prosjekt snart for min del også? Du inspirerte med dette innlegget! ;)
    Ha en riktig god helg! Kos deg!
    Tusen takk for hyggelig hilsen hos meg! *klem*

    SvarSlett
  13. Det er jammen godt å vere beredt til kaldare tider. Dei tøflene såg skikkelig gode ut og ikkje minst varme. Kjempefint med perlene og pyntekanten.
    Kjekt hefte du har vunne med så mange oppskrifter.
    Ja, her hos meg går også pinnane jamt og trutt :))
    Kos deg i haustmørket med strikkeria dine.
    Klem.

    SvarSlett
  14. Hei Anne, for noen fantastisk herlige tøfler du har laget:) Kjempe fine var de, og sikkert varme og gode til vinteren. Nå var det lenge siden jeg har besøkt siden din, men det er alltid like hyggelig å titte innom her hos deg. Du har så mange fine innlegg med flotte bilder, så her blir man virkelig inspirert:)

    Tusen takk for koselig hilsen hos meg, setter stor pris på de♡
    Ha en fin kveld:)

    SvarSlett
  15. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett