tirsdag 12. november 2013

Søte små gaveposer ...


Jeg hadde liggende noen små gaveposer .


Litt dekorering er alt som skal til for å få en søt liten pose 
til å putte små gaver i .


Kjekk liten oppmerksomhet  til noen i adventstiden ..


De rommer ikke de store gaver ...
men det er ikke  størrelsen det kommer an på ... men tanken bak .


Jeg syns det ble koselig med et nostalgisk bilde på .
En selofanpose fylt med brente mandler ble innholdet her ...
og med et julestempel bakpå så syns jeg dette ble en koselig liten gave .


Egentlig er det vel bare å slippe fantasien løs ....
både angående dekorering og innhold .
Måtte bare vise dere dette før jeg fortsetter med flere poser.
Ha en fortsatt fin dag .

I neste innlegg blir  det en liten giveaway ..
Velkommen til å delta !!


17 kommentarer:

  1. Oj oj dette bar FIIINT!
    Så herlige gaveposer!
    Takk for herlig inspirasjon :))
    Ha en flott uke skjønne Anne !

    God klem.

    SvarSlett
  2. Ha ha jeg har IKKE vært på bar altså......skulle være VAR!!!!
    Hi,hi og skål.....:))))kr

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja du får sagt det du Camilla !!!
      Fikk meg en god latter nå !
      Ha en strålende kveld og skål !!!
      Klem

      Slett
  3. Haha Camilla Camilla ;)
    Måtte bare kommentere henne :))))

    Så flotte de var Anne, ser du STOR koooser deg med hobby aktiviteter :)) Kjekt ♥
    Kjekt når du er i det kreative hjørne :)

    Takk for inspirasjonen kjære deg ♥

    Good klem

    SvarSlett
  4. Å herlighet så søte disse var.
    Anne du er så kreativ og flink til å pynte
    å lage til så innbydende som dette.
    Er så enig at det er tanken bak som teller.
    og ikke størrelsen på ting,men de små
    som lages med omtanke og kjærlighet.
    Ønsker deg en fin novemberkveld.
    Klem fra Ella

    SvarSlett
  5. Ååå, så søte disse posene var. Nydelig gave til en god venninde.

    Klem fra meg

    SvarSlett
  6. Kjempefine Anne!...du inspirerer til å sette igang..og som du sier: det er flotte til å putte smågaver i:)
    Nydelige bilder :))

    SvarSlett
  7. Veldig koselig førjulsgave - flotte gaveposer :-)

    Ha det godt - klem Siv

    SvarSlett
  8. Såå koselig og fin gave, -full av omtanke;)

    SvarSlett
  9. Kjempefine små poser, som kommer til å glede mottageren.
    Flott når man gjør så mye ut av innpakningen.
    Da føler man seg heldig.
    Fortsatt fin kveld.
    Vennlig hilsen Marit

    SvarSlett
  10. For noen flotte poser du har laget/pyntet.
    Er koselig å få, og gi slike nå i førjulstiden.
    Ønsker deg ei fortsatt herlig uke :)

    SvarSlett
  11. De ble kjempekoselige og med godt innhold :) Koselig å få og koselig å gi !

    Ønsker deg en fin dag

    Smil og Klem Monica

    SvarSlett
  12. For noen flotte nostalgiske poser!
    Det er jo så koselig å kunne glede noen med noe hjemmelaget,fantastisk:)
    Ønsker deg en fiiin dag!
    Klem Caroline

    SvarSlett
  13. Kjempefine var dei Anne! Eg er sikker på at desse kjem til å glede mottakaren :-) Eg har ikkje energi til slikt for tida, men kan no glede meg over andre sin kreativitet og drøyme om betre tider ;-) Ønsker deg ein fin kveld vidare!
    Klem Monica

    SvarSlett
  14. WOW så nydelig vakker de var.
    Hjelpe meg så koselig gave du lager.

    Yasmin holder også på å klippe og lime bilder på forkjellige ting.
    Julegavene vettu... Hun er så ivrig på dette. Jeg må vise henne disse posene imorgen. Hun sover nå.

    Tusen takk for koselig kommentar . Du fikk meg til å smile. :)
    Klem fra Margareth

    SvarSlett
  15. Neimen så skjønne poser du har laget,personlig og herlig å få,og å gi :))))
    Fatter ikke hvorfor jeg ikke har funnet bloggen din før,den er jo kjempekoslig:)
    Slenger deg på i bloggrollen min så får jeg fulgtdeg - det gleder jeg meg til :)
    Toveklem :)

    SvarSlett
  16. Så koselig da :) godt tips og så så dekorativt det ble :) takk for fint innlegg. God klem

    SvarSlett