torsdag 11. oktober 2012

Små ting til stor glede ...



 ...som restene av rosebuketten som har blitt omgjort til en  minibukett i en søt liten vase .
Stoffposen er fin til oppbevaring av te - lys .



Dette nydelige skiltet er laget av BERIT ... titt gjerne innom henne og se alt det fine hun lager .

Bildet over  ble kjøpt på julemarked i fjor ... tenkte først det skulle følge julepynten ...
men det ble aldri pakket bort fordi jeg likte det så godt . Har nok vært avbildet her før .

Dette var bare noen småting fra stuen ...  ting jeg gleder meg over . Ikke så mye høstfarger her innendørs   ...  jeg trives nok best med rosa og hvitt .
Det er høstferie og dagene flyr . Har vært en koselig tur i Bergen , og det er faktisk 10 år siden sist .
Fotoapparatet lå hjemme ... så derfor ingen bilder å vise fram . En tur med Fløybanen hører med , og plutselig mens jeg skuet utover byen og omegn fikk jeg øye på Villaveien nr 1. ... har bare sett bilder på bloggen  ... flere av dere følger nok  MARGARETH som har bloggen med samme navn .
I dag har vi endelig hatt en dag med strålende sol ... en fantastisk høstdag som virkelig var etterlengtet .
Resten av uken er vi så heldige å ha to skjønne engler og mammaen hjemme på høstferie, og gjett om vi koser oss !!
En fin kveld ønskes alle som titter innom . Gleder meg over nye følgere som finner
veien hit. Velkommen skal dere være !!! Og tusen takk for alle de koselige kommentarene dere legger igjen her hos meg ... det er jo en av de tingene som gjør det så koselig med å blogge .

24 kommentarer:

  1. Så flotte ting du viser. Helt herlig den buketten, sart og vakker. Så gøy da å se huset til Margareth!

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder av nydelige ting hos deg i dag !!
    Herlig farge på rosene og den lys-posen likte jeg meget godt :)))

    Så koselig at du har besøkt Bergen og at du så Villaveien nr 1 :)
    Håper du hadde et fin opphold, og at du kommer tilbake før det har gått nye 10 år :))) *Blunkesmil*

    Ha en fortsatt fin kveld
    Klem Heidi

    SvarSlett
  3. Skjønne bilder og en nydelig bukett!
    Kjekt at du koste deg i Bergen...vi er jo stolt av byen vår :)

    SvarSlett
  4. Så koselige bilder!! Nydelige ting du har.
    Ønsker deg mange flotte høstdager framover.
    Titti-klem!

    SvarSlett
  5. Så flotte bilder.

    Helt enig med deg at julebildet, ikke bør gjemmes med julepynten.

    :) Inger

    SvarSlett
  6. Å, så nydelige bilder, Anne. Jeg er som deg. Ikke mye høstfarger her heller. Rosa og hvitt gjør meg glad.

    Klem fra meg

    SvarSlett
  7. Jeg bruker også å "plante" om rosene i små vaser, så da her jeg roser hele tida...jeg får jo roser hver fredag av min kjære:)

    I dag ble jeg jammen ferdig med raking av løv å....Å mens jeg drev på tenkte jeg på det du skrev, at det er jo god trim, å da gikk det så mye bedre hihi:)...Så takk for dine gode ord:)

    Ønsker deg flotte høstdager:)

    Klemmer Ea

    SvarSlett
  8. Å så koselig ...nydelige bilder. Forstår godt at du vil ha julebilde framme heile tida...det var kjempefint :)
    Ha ei flott helg.

    SvarSlett
  9. Herlige bilder. :)
    Ønsker deg en super
    helg. :)
    Klem Mette.

    SvarSlett
  10. Kjære gode deg! Innom for å hilse på deg etter en lang blogg og nett-pause! Tusen takk for at du har lagt igjen spor hos meg, og for at du setter spor med hvordan du er :) du er så skjønn syns jeg - og her inne hos deg er det alltid godt å være. Flotte bilder, mye fint du deler og jeg blir gla av å være her. Jeg ønsker deg en nydelig helg du gode. klem klem

    SvarSlett
  11. Ja, tenk endelig titter solen fram og lyset strømmer inn i stuen:)
    Ønsker deg en fin helg sammen med dine kjære!
    Høstklem fra Tone

    SvarSlett
  12. Bergen er en koselig by :)

    Du har ihvertfall et par vakre bilder nå til helgen !

    Ønsker deg en god og glad helg :)

    Klem Monica

    SvarSlett
  13. Nydelige bilder.
    Så heldig du er som har besøk av to små engler:-)
    Ønsker deg ei fin helg
    Klem Synnøve

    SvarSlett
  14. Nydelig header du har fått Anne!
    Og koselige bilder og ja, enkelte ting blir vi bare mer glad i enn andre ;)

    Takk for titten og klem fra meg!

    SvarSlett
  15. Fin ny header du har fått ღ og skjønne bilder som
    alltid her hos deg - liker godt lyst og rosa jeg
    også, selv at jeg bytter de ut nå på høsten og
    vinteren. Da blir det mer i brunt ღ Bergen har jeg
    bare vært to ganger - en som liten og en i tjue
    årene, så det begynner å bli en stund... Så gøy at
    du så huset til Margareth - hennes blogg er jeg innom
    en del ja :) Så koselig å få hjem barn og barnebarn i
    høstferien - kos deg masse og ha en fin helg.
    Klem fra Mette

    SvarSlett
  16. Herlig å kunne glede seg over småting og små øyeblikk:)
    Endelig noen solskinnsdager her på denne kanten og ja,glede!
    Bergen er en koselig by,så skjønner godt dere hadde en grei tur dertil:)
    Koselig med barnebarna på besøk,kos dere i helgen:)
    Klem Caroline

    SvarSlett
  17. Så nydelige roser og Brudeslør! Det er den vakreste blomsterkombinasjonen jeg vet om :-)

    Så herlig med bergenstur, da, og så gøy at du så huset til Margareth! Herlig :-)

    Ha en fin søndag, fineste Anne!
    Klemmer

    SvarSlett
  18. Ah,alltid ei glede og kome innom deg Anne...

    NYDELEGE bilder♥Skiltet var berre utruleg vakkert!!!Og rosene da!So søte.

    So artig at du såg huset til Margareth:)Bergen er ein fin by!!!

    Takk for helsing hos meg!Heldig du er som skal til London i desember♥:)))Juleutstillinger og alt!!!Har du vore hos Rachel Ashwell-butikken i Notting Hill?Var fyrste besøk for min del...ER SOLGT♥

    Nyt søndagen:)

    Klem frå Mette.

    SvarSlett
  19. Vi har vært på Jæren i helga, og hatt strålende høstvær.
    Kjempefint. Kosa oss. Tok visst ingen bilder jeg heller, selv om kamera var med. Skulle visst og Villaveien i Bergen før jeg var der i fjor. Har sikkert sett huset hennes jeg også da.
    Kos deg med besøk og ha ei herlig uke :)

    SvarSlett
  20. Hei du aller skjønneste Annemor
    Nei guuu så koselig. Ble helt målløs her jeg leser.
    Og alle kommentarene her og. Jøss så gøy .
    Ja så koselig at du har vært i Bergen og så såg du Villaveien vår. Ja nå er det riktignok mine foreldre sitt hus, som de deler med mamma sin søster.
    Så jeg eier det ikke jeg da, enda... Vi får se når mine foreldre blir haugamle.. haha...
    Og jeg måtte le av din kommentar idag, og alle så på deg da du så huset.. hihi....du er så god du.. :)

    Dette var koselig å lese, og koste meg med de vakreste bilder og. Så nydelige rosene var og.
    Nå skal jeg legge meg. Men er så fornøyd jeg har fått kost meg noen timer med en bloggerunde. Så kjekt å se dere igjen, selv om jeg har mange som jeg enda ikke ha vært innom. Men snart er det roligere på jobben, så da har jeg bedre tid til å kose meg med blogging, for det elsker jeg nemlig. Og jeg blir alltid så inspirert av deg, du lager så masse fint.
    Jeg ønsker deg en herlig fin uke, uff dette må være verdens lengte kommentar... hihi.

    Klem Margareth:)

    SvarSlett
  21. Hei Anne:)
    Så nydelige bilder du viser, å for en kjempe fin blogg du har:)
    Jeg har såvidt vært innom en gang tidligere, men fikk ikke lagt igjen noen hilsen. Her er det jo så mye fint å se:)
    Ønsker deg en fin ny uke! Camilla

    SvarSlett
  22. Hei:)

    Nydelige bilder, så vakkert du har pyntet. Blir glad av bildene dine:)

    Ha en fin høstkveld!
    Klem Line E.

    SvarSlett
  23. Hei Anne!
    Så koselig at du har vært i Bergen og ikke minst at du fikk øye på Villaveien....å der har jeg vært mange ganger og det er et STORT hus ja...!
    Nydelige bilder av roser i søt vase som jeg også har.
    Så koselig her inne hos deg.

    Ha en skjønn uke!
    Klem klem

    SvarSlett
  24. Jeg skal besøke Bergen en vakker dag, alle sier byen er så skjønn:-)

    Så moro at du blir med på gi borten min, lykke til!
    Klem til deg:-)

    SvarSlett