fredag 26. oktober 2012

Overraskelse ...


Da jeg åpnet døren for å gå på jobb , kvakk jeg til ... På trappen sto denne buketten med de skjønneste gerbera .. nelliker .. kongler .. en nydelig bukett i gylne fine farger ... så høstlig og fin . 
Den var til mannen , fra gode naboer . Må si vi er bare SÅ heldige å ha de beste naboer rundt oss på alle kanter . Noen yngre , noen eldre og noen på vår egen alder . Et fantastisk naboskap !







Deilig med helg .. levende lys og peiskos . I dag har jeg nesten hatt en litt sånn fin førjulsstemning . Hvitt på bakken og store snøfiller dalende ned fra himmelen ... ikke noe vi er så godt vant til her .
Jeg har også fått en etterlengtet bok i hus ... nemlig SANSELIG JUL !
Resten av kvelden går nok med til å fordype seg i vakre hjem og herlige juleideer fra inspirerende  bloggere , både kjente og ukjente . 
Jeg gleeeeder meg !
God helg !!

25 kommentarer:

  1. SÅ KOSELIG !VAKKRE BLOMSTER!
    VIKTIGT MED GODE NABOER:)
    HA EN FIN KVELD SKJØNNE ANNE!
    KLEM FRA ELI:))

    SvarSlett
  2. Så herlig overraskelse på en fredag :)

    God helg til deg :)

    Klem nordfra

    SvarSlett
  3. Ååå, det var nydelig å få noe slikt på døren ♥
    Så vakkert ♥
    Gode naboer er gull verdt :)

    Godeste klemmer til deg ♥

    Bentemor

    SvarSlett
  4. For en nydelig bukett som sto på trappen!!!
    Heldige dere som har så gode naboen,det er en god følelse når en blir satt pris på med en slik overraskelse:)
    Ja idag har det lavet ned,wiiii,herlig!!!
    Jentene mine ble og helt i ekstase da de så at det var hvitt når de sto opp;)
    Kos deg med sanselig jul,jeg har og kjøpt meg noen julemagasiner,å kjenner litt på julestemmningen;)
    Ønsker deg en super helg:)
    Klem Caroline

    SvarSlett
  5. Kjære Anne. Det var en fantastisk vakker bukett med blomster <3 Så herlig med så flott naboskap! Noen tenker på dere, det er godt å vite at det finnes så gode mennesker rundt oss:) KOS deg med boken:):) det skal jeg også gjøre nå:) Ømsker deg en trivelig helg kjære venn. God klem fra Ellen

    SvarSlett
  6. Ååååå det var ein flott overaskelse. Så nydelige fargar det var på buketten. Kjekt med slike naboar.
    Vinter hos meg og :)
    Ha ei god fin helg, Klem.

    SvarSlett
  7. Så koselig med en slik overraskelse på trappa da!
    Og den var helt sikkert velfortjent!
    Ønsker deg en fin fin helg!
    Titti-klem!

    SvarSlett
  8. Det tenker jeg var vel fortjent! <3
    Nydelig bukett :-)

    Ha en fin helg, vennen!
    Klemmer

    SvarSlett
  9. Å for en nydelig bukett!
    Så fint med gode naboer!

    Kose deg massevis i helgen du.
    Her er kommet masse snø i natt.

    God helg.
    Klem camilla.

    SvarSlett
  10. Det er så godt med gode naboer, og mannen din hadde sikkert fortjent den nydelige buketten.
    Sanselig jul ser ut for å være en både flott og inspirerende bok...man må vel gå til innkjøp av den!
    Ei riktig koselig helg ønskes deg!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  11. Ja det var en nydelig bukett.
    Godt med gode naboer. Det har vi også, men det er så langt mellom husene her at vi har bare et hus vi rekner som naboer. Ellers er det to hytter her.
    Så vi bo på landet, Men bare rett oppi veien er det et lite byggefelt. Så det er ikke langt unna mer perifere naboer.
    Ha ei herlig helg :)

    SvarSlett
  12. Så vacker bukett.:-) Stina

    SvarSlett
  13. Hei Anne! Nå er det en stund siden jeg var innom her, dagene bare flyr og så blir det med tanken... ;) Håper alt står bra til, tenk på er det snart vinter.. Nydelig bukett da! Så koselig å bli satt pris på av gode naboer og venner <3 Herlige bilder fra sankingen din under her også, en får liksom ikke nok av kongler og naturpynt.

    Ja, tenk nå er det snart tid for å tenke jul... Jeg har også fått meg Sanselig Jul, den er nydelig. Jeg porsjonerer litt for jeg har lyst til å gjemme litt til nærmere jul, men det er fristende å dykke ned i den altså ;) Kos deg videre med høstsysler, det er meldt snø her i natt.. God kveld og god ukesstart! Klem Gry

    SvarSlett
  14. En vakker bukett og hyggelige naboer! Kan men ønske mer. Kos deg med boken!

    Ønsker deg en fin ny uke.

    SvarSlett
  15. Fantastisk flott bukett!..så delikate farger:)
    Og koslig med gode naboer:)
    Takk for hyggelig besøk hos meg:)
    God ny uke til deg:))

    SvarSlett
  16. Nydelige blomster til mannen. Tror jeg må få tak i den boken. Ser jo såå flott ut.

    Klem

    SvarSlett
  17. Så herlig overraskelse!:)Gode naboer er så utrolig verdifullt-GLEDE!
    Ønsker deg en kjempefin onsdag!:)Hilsen Else Britt:)

    SvarSlett
  18. Ja, det må jeg si var gode naboer! Så flott bukett han fikk! Du har jo tatt så skjønne bilder av herligheten også. Jeg var heldig å vinne Sanselig Jul av Beate Hemsborg. Fikk boka i går. :)

    SvarSlett
  19. For en flott bukett og gode naboer :) de hadde valgt ut noen flotte farger også.
    Nå tror jeg det bare er jeg som ikke har den boken snart :P Hmmmm :) står på lista nå !

    Ønsker deg en flott dag

    Klem Monica

    SvarSlett
  20. STOR KLEM til deg Anne ♥
    Håper ting ordner seg ♥

    Klemmer

    SvarSlett
  21. For en herlig overraskelse, heldige deg:)
    Nydelig innlegg lengre nede her, skogens skatter dette:)
    Jeg samlet tonnevis med kongler sist jul, Dagmar blåste overende vår 100 år gamle gran her i hagen, og på den var det masse store kongler, men må nok finne noe fin mose her rundt på steingarden vår.
    Ha en fin helg, klem Hanne

    SvarSlett
  22. Hei Anne. Er bare innom for å ønske deg en trivelig kveld og en fin søndag! Håper du har det bra <3
    God klem fra Ellen

    SvarSlett
  23. Hei Anne
    En nydelig bukett du fikk!
    Og boken er nok full av fine bilder og inspirasjon :)
    Har Sanselig sommer, og jammen har jeg bladd mye i den!

    ha en fin dag
    Klem!

    SvarSlett
  24. For en aldeles nydelig bukett, den var sikkert vel fortjent. Sanselig jul står på min ønskeliste, vet om en butikk i Bergen som selger den, neste uke skal jeg den veien så da kan det hende den blir med meg hjem.

    God helg og klem til deg Anne.

    SvarSlett
  25. Å Anne...
    Nå måtte jeg bare innom deg og takke så mye for din herlige hilsen!
    Ble veldig glad skal du vite!
    God helg da....så gleder jeg meg til ditt neste innlegg!

    Klem klem

    SvarSlett