onsdag 27. april 2016

Hvitveis i hver en krok ...


 Hvitveisen gjør virkelig sitt beste for å spre håp om vår ...
tross snøbyger og isende vind ... hagl og solskinn om hverandre .


Det går fra det ene til det andre om dagen ...


Jo da ... jeg vet at det er slik april kan være .
Men jeg lengter bare sånn etter litt mer varme !


I mellomtiden lyser hvitveisen opp her hos meg i nesten hver en krok .


Jeg hadde god hjelp av farmors fine blomsterpike som var på overnatting i helgen .
Det ble plukket mange buketter .. med hansker på !
Årets første blomsterkrans ble det og !




Så om det er isende kaldt ute ...
 de skjønneste hvitveis lyser opp og sprer håp om en fin vår her hos meg .

Takk for du tittet innom ..
håper du fikk en liten fornemmelse av vår !!

Ha en fortsatt fin uke !!

15 kommentarer:

  1. Hvitveisen er nydelig!
    Vakre bilder her hos deg.
    Ha en fin ettermiddag.
    Klem Christina

    SvarSlett
  2. Vitsippan är en av de vackraste vårblommorna.Nu när det är så kyligt så finns den länge kvar i våra backar.
    Ha det gott
    Kram Meta

    SvarSlett
  3. Så nyyydelege kvitveisbilder !!
    Så fin ho er, farmors blomsterpike :)
    I dag har det vore sol heile dagen, mannen har tatt ut terassemøblane
    så no er håpet stort ;)

    Fin onsdagskveld.

    SvarSlett
  4. Hei Anne. Dette var helt nydelige hvitveisbilder. Våren er bare herlig. Ser ut til at vi får det litt varmere fra helgen så da skal det jobbes i hagen.
    Ønsker deg herlige dager
    Klem

    SvarSlett
  5. Åh som du bare kan Anne:)
    Smukke Vitsippan. Her i Danmark kalder vi dem Anemoner.
    Hvor er det sjovt at de har forskellige navne alt efter landet.
    Sikke fantastiske billeder du tryller frem. Så sarte og smukke. Lige præcis som foråret.
    Sikke et sød barnebarn med den skønneste krans...

    Rigtig skøn dag
    Charlotte

    SvarSlett
    Svar
    1. Der er alt for stille fra din smukke hånd.
      Håber du har det godt.

      Masser af knus
      Charlotte

      Slett
  6. Hei på deg Anne!!! Nydelige bilder du deler med oss!!!
    Det ligger tepper av nydelige hvitveis overalt her nå! Og det er så vakkert, og minner oss på at det er vår, selv om det ikke føles sånn.... Jeg ønsker også varme deilige vårdager!!!!

    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  7. Vårfornemmelse? Nei, tror ikke det akkurat, men fine hvitveis-bilder og vakker jente! Her snør det i øyeblikket, og jeg har fyr i ovnen. Har flust å finne på innomhus og to bundinger innen rekkevidde. Været får vi gjort fint lite med...

    Fortsatt god torsdag!

    Klem

    SvarSlett
  8. Nydelige bilder med hvitveis. Der er mye iår, tok en del bilder imorges da det var sol og jeg var ute på tur. I hagen min er der noen lyse blå! Ha en herlig helg!

    SvarSlett
  9. Jeg elsker bare hvitveis, anemoner. De er så smukke og fortæller om snarligt forår, trods den bidende kulde. Og hvor er det et yndigt barnebarn ❤️
    Mange knus Lone

    SvarSlett
  10. Skikkelig herlig vår over disse bildene.
    Her har vi hatt snø de siste dagene.
    Men nå ser det ut som det skal snu.
    Håper virkelig på varmere vær.
    Ønsker deg ei herlig våruke :)

    SvarSlett
  11. Nydelig vakker farmor jente du har :) <3 Og herlig med hvitveis.
    I dag så skinner sola og vi får håpe den blir lenge. Herlig med klestørk ute :)

    Ha det så fint i din vakre hage og nydelige hjem

    Klemmer fra Monica

    SvarSlett
  12. Å så nydelige billeder af de smukke hvide anemoner, søde Anne. Og en rose i min yndlingsfarve er kommet med på et af dem. :-) Så dejligt og givende at kunne hygge med at plukke og arrangere blomster med din smukke farmors pige. :-)
    Ha en dejlig dag. :-)

    Klemm fra Anna Berit

    SvarSlett
  13. Hei! Selv om jeg er sluttet med blogging
    så glemmer man ikke sine bloggvenner.
    Er på Instagram og trives med det.
    Ønsker en fin sommer og takk for titten.
    Sommerhilsen fra Ella ;)

    SvarSlett
  14. Heia Anne. Tusen takk for koselige ord hos meg. Håper du kommer tilbake med dine vakre bilder på bloggen din. Blir ikke så mye hos meg heller. Det har blitt mye jobbing i hagen, og nå står ferien for døren. Ønsker deg en riktig fin sommer, kjære Anne.
    God klem fra meg

    SvarSlett