tirsdag 19. april 2016

Med litt blonder og maling ...



Med litt blonder og maling har jeg fått meg en ny lampe i dag ...


Jeg venter med lengsel på at våren skal komme med varme og fine dager .
Det ser dårlig ut og jeg benytter tiden til rydding og få orden på ting og tang innendørs .
I dag dukket det opp en gammel rosa lampefot uten skjerm .. godt brukt for noen år tilbake .
Likedan fant jeg en falmet og flekkete lampeskjerm som hadde gjort nytten på en annen lampe .
Egentlig ubrukelige begge deler .. men .... jeg har vanskelig for å kaste ting .



Jeg malte begge deler ... først et strøk .. så et til .
Det er det som er så fint med kalkmalingen ... den tørker så fort .
I mellomtiden fant jeg fram blondekurven min ... der trengtes det en opprydding forresten .
Der lå de søteste små rosene som jeg helt hadde glemt bort .
Med selvklebende tape var det bare å feste de på skjermen ..


Passet jo perfekt !


Her er resultatet ... 


Ny fin lampe fiks ferdig på en formiddag .. 
med bare litt blonder og maling .


Jeg ble i alle fall kjempefornøyd  !!!


12 kommentarer:

  1. Återvinning det är bra det och roligt att pyssla med. Så fint det blev
    Ha det gott iveckan
    kram Meta

    SvarSlett
  2. Lampen ble helt nydelig Anne. Det er så herlig å fiffe på ting som er utdatert.
    Ha en fin kveld
    Klem

    SvarSlett
  3. Du er så flittig og inspirerende Anne.
    Sikke en smuk lampe du har fået sammensat.
    Blondekanten passer så perfekt til en smuk afslutning.
    Tak endnu engang for smukke billeder:)

    Masser af klem
    Charlotte

    SvarSlett
  4. Så lekker den vart.
    Jammen, er du kreativ og flink.

    Fin tysdagskveld frå Anne-Mari

    SvarSlett
  5. Såååå nydelig det ble Anne :)))) V A K K E R T med en vintage look :)
    Gjenbruk er bare fantastisk og du får noe som ingen har ;)


    Gode klemmer

    Bente-mor

    SvarSlett
  6. Hi dear Anna,, que linda su casa , me encanta cada rincón,,espero que tenga un buen día
    Cariños

    SvarSlett
  7. Så artig! Du snakker om kreativ gjenbruk! Kjempefin lampe!

    Riktig god onsdag fra Ingunn

    SvarSlett
  8. Så flott den ble og så kreativ du er :) Ingen andre som har en slik lampe. Nydelig :)

    Ha det fint

    klem Monica

    SvarSlett
  9. Virkelig flott Anne!
    Du er en mester med dine stilleben og lekre effekter!
    Kalkmalig har jeg ikke prøvt ennå, men det skal jeg teste ut:)

    SvarSlett
  10. Så kreativ og flink du er!!!
    Den passet jo perfekt inn hos deg!!!
    Her SNØR det i dag!!!! Er det MULIG???????
    Jeg vil ha VÅR, VARME og GRØNT GRESS og blomster!!!!

    Ønsker deg en fin uke!!!

    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  11. Hvor er det bare en smuk lampe du har lavet der ❤️
    Knus Lone

    SvarSlett
  12. Den ble kjempefin☺️ ha en fin dag☺️

    SvarSlett