søndag 26. juni 2011

Gammel og rusten ...

... det er vel hva jeg trygt kan si om denne kjøkkenvekten . Stygg ,tja .. det er det nok noen som vil si den er. Men for meg er den faktisk sjarmerende ...


Jeg har hatt den liggende i mange år , bortgjemt blandt rot og skrot . Har liksom ikke helt visst hva jeg ville gjøre med den ... og for å si det rett ut ... så hadde jeg helt glemt den bort . 


Men her om dagen mens jeg holdt på å lete etter noe annet , dukket den frem . Den ble børstet og gjort ren og smurt inn med litt olje . Jeg er fortsatt i tenkeboksen når det gjelder hva jeg skal gjøre videre ... beholde den som den er ...eller ? .. noen som har et godt forslag ?????


Samme dag som den dukket opp , hadde jeg vært ute en tur og plukkert med meg en kjempestor bukett nydelige markblomster . Nå er jo markblomstene på sitt aller fineste og de finnes jo i mengder ... og helt gratis er de jo også ! 

Love it ♥ 


Så i mangel av vaser og krukker til å få plassert alle blomstene ... fikk den nå æren av å pryde seg med en fin blanding av sommerens markblomster . 



 Her står den nå  fint på bordet ute i hagen ... i min lille kosekrok . 


Syns faktisk den passet ganske så godt sammen med dette skiltet som jeg er så glad i  ... 
♥♥♥ 
Jeg håper du har hatt en fin helg der du har vært!
Her har vi i alle fall kost oss ... sommer og sol  ... feriegjester og late dager ...kan det bedre være ??
Ønsker deg en flott ny sommeruke ... sol eller regn .. uansett nyt den og kos deg !


9 kommentarer:

  1. Kjøkkenvekta var nydelig. Den må du bare ha fremme som pynt. Kjempefine bilder du viser.

    Klem

    SvarSlett
  2. Nyydelig vekt, å flotte bilder som vanlig hos deg Anne :)
    Synes vekta va fin som den er jeg da, så jeg ville ikke gjort noe med den. Lykke til med valget, hihi :)

    Klem fra Ingrid <3

    SvarSlett
  3. Så koselig, gammel vekt.
    Den ble jo ekstra fin med markblomstene på!
    Ikke gjør noe med den, ha den til pynt som den er, inne eller ute:)
    Klem fra Ingunn:)

    SvarSlett
  4. Hei!
    Vekten passer perfekt sammen med de skjønne markblomster!
    Så fin kosekrok du har!
    Vi har vært i barnedåp denne helg!
    Ha en fin ny uke!
    klem fra Jorunn

    SvarSlett
  5. Kjempefin vekt Anne, den må du ta vare på, har en som er ganske lik på trappa :)
    Vakre bilder og det skiltet passet kjempegodt til :)

    Ønsker deg en fin dag
    Klem Mette :))

    SvarSlett
  6. Kjempefin kjøkkenvekt, den må du ta vare på.
    Har plukket en stor bukket med blomster i dag, jeg også. Er ikke noe som er så fint som villblomster.

    Klem Synnøve

    SvarSlett
  7. Hei!! Synes den vekten skal forbli like sjarmerende som den er i dag, kjempesøt, passet jo godt utendørs med alle markblomstene:)) Ønsker deg en fin uke! Klem

    SvarSlett
  8. Så fin den vekten var,ja virkelig sjarmerende:)
    Så koselig med alle markblomstene...
    Angående den butikken du lurte på "altmuligbutikken" som den heter,den er faktisk søndagsåpen også...Å ligger ikke langt unna landstil,du tar av til Moi sentrum,første til venstre under broen å bortover til
    Coop Mega bygget,som du også ser fra E39 like etter Landstil når du kommer fra stavanger/sandnes...Når du står på parkeringsplassen til Megaen,så ser du et ganske gammelt bygg hvor butikkens navn står,parkeringsplassene går i ett...De har mange flotte varer der,så butikken er vel verdt et besøk;)

    Ha en god ny uke:)
    Klem Caroline

    SvarSlett
  9. Den vekta hadde eg ikkje gjort noko med:) Guri so skjønn den er!!!!Og med alle markblomstrane i... sukk♥
    Herleg skilt også i kosekroken din:)
    NYDELEGE bilder!!!
    Klem frå Mette.

    SvarSlett