onsdag 13. oktober 2010

Valgets kval....

Nå er jeg i sluttfasen på oppussingen av bakgangen ... dvs. det er ikke jeg som pusser og maler ... det er mannen min . Jeg har bare "1000" ideer i hodet om hvordan og hva ...

Så i dag blir det en liten bytur for å finne gardiner og litt annen stæsh ... nye knotter til skapdørene bl.a...

Der er i grunnen lite som skal til for å få en helt ny "look" ..
Det finnes et utrolig utvalg i knotter ...

... ovale..runde..knotter i glass..i porselen..med sink og uten sink..
hvite og fargede...prikkete..stripete..

Så får vi se ... skal nok komme tilbake med det ferdige resultatet ..
Bildene er hentet fra http://landstil.com/

Ha en fin dag da !!!


4 kommentarer:

  1. Hei Anne.

    Eg må le litt og.
    Eg kjenne meg sånn igjen....alle idèane og "någen" som gjennomføre..
    Det e ikkje så lenge siden eg sjøl va på jakt etter knotter....
    De siste eg kjøpte (og som me brukte) va kvite med roser på....
    Lykke te !
    KLEM

    SvarSlett
  2. Skjønne knotter og fine farger. Så kjekt at du får gjort dette, og til og med med god hjelp..
    Kos deg.

    SvarSlett
  3. Det er prikken over "i" en
    med knotter som passer inn.
    Lykke til med oppussinga,hilse "Angel"mannen og si han er flink!!
    Ha ein fine dag!
    Klem fra Sol

    SvarSlett
  4. blir spennede å se det ferdige resultatet...ikke lett å velge når det er så mye fint å velge i.:-)

    Tusen takk for hyggelig kommentar hos meg.:-)

    SvarSlett