søndag 9. januar 2011

Pute utfordring ...


Jeg ble utfordret av Solstrålå om å bli med på putekrig !!!!

Den utfordringen tar jeg på strak arm ...
Så vil jeg at DU skal utfordre nye kreative bloggere til å bli med .

Skriv gjerne litt om putene dine ... er de hjemmesydde ..kjøpte .. gaver .. eller ?

Og husk ... vi har ikke mer morro enn vi lager selv ...

Kjekt hvis du skriver en kommentar under her når du har gjort det , så kan jeg også titte innom .

Min utfordring går herved til:





Den øverste puta er kjøpt hos FEEL ..skjønn pute i lin med strykemerke og blonder .

Den neste er hjemmesydd av noen gardiner som ikke var i bruk lenger , og påført strykemerke.

Det samme med denne ... den rosa er sydd i Tilda stoff , rosa med små prikker og påsatt en liten rysjekant . Disse brukes ute om sommeren .. i lekehytta og ellers på barnebarnas rom .


Dette er en SIA pute ... men husker faktisk ikke hvor den ble kjøpt , er en god stund siden .

De to putene her ble med hjem fra SVERIGE i sommer .

Her falt jeg nok for det søte rosemotivet .

Her en liten samling av LENE BJERRE puter .
Kjær gave fra eldste datter ... som forresten heter Lene .

To Små LENE BJERRE puter , kjøpt hos MAISON MARIE.

Må jo ta med GREENGATE puta mi og ... også den ble med fra SVERIGE i sommer.

Fikk den faktisk til halv pris ... og det er ikke ofte en får på Greengate.

Denne avlange puta med små pomponger egner seg perfekt til barnebenken.

Vet faktisk ikke navnet på butikken ..

Nok en gave fra eldste datter ... kjøpt på HOME & COTTAGE ..
Her 2 linputer med stofftrykk .
En koselig gave .

Vel ... dette var et utvalg av putene mine . En salig blanding .. kan man vel si .

9 kommentarer:

  1. Hei Anne :)
    Så mange fine puter du har!! Den øverste puten har jeg også :) Kjøpt på Bohus tror jeg :)
    Takk for utfordringen forresten! Har ikke så veldig mange puter, men har et lite puteprosjekt på gang :) Får se om det blir et innlegg av det kanskje :)
    Klem fra Lsie

    SvarSlett
  2. SÅ mange fine puter.
    Jeg fikk også utfordringen , men jeg har ikke så mange puter nå lenger...
    Eller..jeg har jo noen, men jeg står over ;)
    Det var det fotoapparatet ;)he he..

    Klem til deg fra meg ♥

    SvarSlett
  3. Heisann!!Nydelige puter du har!!Gøy at du vil være med på min give away,masse lykke til!!

    Velkommen som følger hos meg håper du vil trives:)Ha en fin ny uke!!Klem linda:)

    SvarSlett
  4. Så kjekt du ble med på putekrig,hi,hi!!
    Koselige puter du har!!
    Ja,det er jo litt kjekt med utfordringer da!!!
    Goe klem fra Sol

    SvarSlett
  5. Heisann!!
    for et flott utvalg du har i puter....litt av en samling men er jo veldig glad i puter selv da :o)

    Ønsker deg en flott ny uke Anne :o)
    Klem!!

    SvarSlett
  6. Så morsom utfordring. Og så mange skjønne puter du har!
    Ha en fin dag!
    Klem T

    SvarSlett
  7. koselig da,
    ja jeg skal vise mine puter,
    må få tatt noen bilder først.
    ønsker deg en fin dag.
    klem

    SvarSlett
  8. Så mange flotte puter du har, nydelige.
    Takk for utfordringen. Hadde en opptelling igår
    og her var det ikke mange puter. Så jeg tror jeg står over denne gangen.
    Kjekt du har lyst til å være med på min Give Away, lykke til.
    Ønsker deg en fin mandag.
    Klem Mio

    SvarSlett
  9. Jeg har ikke noe stort utvalg av puter, desverre. Jeg HAR puter, men ikke noen med slike fine historier som dine.
    Trenger noen nye i sofaen i TV stuen og fant en forleden som jeg likte meget godt, men lommeboken strakk ikke til..Venter på lønnen..

    SvarSlett