mandag 19. desember 2016

Julekrans ...



Årets dørkrans er kommet på plass ...
men det har vært så mørkt at jeg har ikke fått tatt bilde utendørs enda 
Jeg har en god arbeidsbenk på vaskerommet .. perfekt til å holde på med med litt puslerier.
♥♥♥
Som vanlig har jeg brukt det jeg hadde for hånden ..
viklet gran rundt en halmkrans som har gjort nytten i mange år ..
 kongler som har fått seg en omgang med litt hvit maling ..
( ser ut som snøen uteblir ..så da er det bare å jukse litt ..)
litt eukaluptus og brudeslør ble tatt fra en bukett jeg hadde stående ..


og så er jeg så svak for roser ..
Aller helst skulle det vært friske roser ... men de måtte jeg regne med å skifte ut 
derfor ble det kunstige denne gang 
På avstand ser de egentlig ganske ekte ut .. og kransen ble fin på ytterdøren .

Når jeg først var i gang , ble det en krans til å ha på hageporten også 
Litt enklere kanskje ...men laget på samme vis .
♥♥♥
Da må dere ha noen fine dager og husk på å ta det med ro i julestresset ..
det går helt fint og jul blir det , selv om man ikke rekker alt !!

Førjulsklem til alle som titter innom !!
♥♥♥

14 kommentarer:

  1. Nydelige kranser!!
    Takk for oppskriften under her også, den må jeg prøve.
    Rekker det nok ikke i år, men sparer den til neste år eller en annen anledning :)
    God jul til deg.
    Klem.

    SvarSlett
  2. Kjempeflott!
    Kranser kan det aldri blir for mange av:)

    SvarSlett
  3. Hvor er den dog smuk!
    Rigtig god december uge
    Klem
    Birgitte

    SvarSlett
  4. Fantastisk smuk krans. Ja begge to er yndige søde Anna.

    Masser af juleknus

    Charlotte

    SvarSlett
  5. Måtte lige forbi igen og ønske en rigtig glædelig jul ♥
    De kærligste julehilsener
    Birgitte

    SvarSlett
  6. Så nydelige kranser du har laget.
    Ønsker deg ei fantastisk jul. kjære Anne
    Sender deg en god juleklem

    SvarSlett
  7. Så fine kranser du har laget!
    Julehilsen fra Jorunn

    SvarSlett
  8. Så flink du er, og kreativ.
    Kransane er kjempefine.

    God jul til deg og dine frå Anne-Mari

    SvarSlett
  9. Nydelig krans du har laget! Ønsker deg og dine en riktig God Jul!

    SvarSlett
  10. Hei Anne!
    Å god jul:)
    Så nydelige kranser du har laget:)

    Ja,det er viktig å ta det med ro innimellom alle gjøremålene i desember,ellers kan det fort bli stress.
    Vi hadde jul her hjemme for første gang,å skal innrømme at jeg i forkant ble stesset bare av tanken,men med god planlegging og forberedelser gikk det helt knirkefritt,så ble så absolutt ikke avskrekket;)
    Vi hadde både foreldre og svigerforeldre+min manns søsken her,å vi koste oss max ut i de sene kveldstimene.

    Håper dere hadde en fin feiring,og ønsker deg og dine en fortsatt fin romjul!

    Klem Caroline

    SvarSlett
  11. Glædelig jul og lykkebringende nytår til dig og
    din familie Anna.
    Tak for dejlig inspiration i 2016.

    Jule klem
    Charlotte

    SvarSlett
  12. So beautiful!
    Merry Christmas and happy holidays for you!

    Susanna

    SvarSlett
  13. For noen nydelige kranser.
    Her var det flere flott innlegg som jeg ikke har fått
    med meg før. Er så sjelden innom blogg for tida.
    Men kanskje lysten kommer tilbake igjen
    Ønsker deg et veldignet godt nytt år :)

    SvarSlett
  14. Nydelige kranser! Dette er du god på! Har hatt lite tid til å lese blogger da vi har vært bortreist i jula, men rekker å ønske godt nytt år!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett