onsdag 9. mai 2012

Ikke akkurat slik ....

... jeg hadde tenkt .
Her sitter jeg med den ene foten i været ..eller dvs. godt plantet i en myk pute oppå krakken min .
Har nemlig fått betennelse i foten og skal sitte med den høyt opp . Ikke akkurat slik jeg hadde tenkt det  ...
Skulle vært på jobb i dag ...
skulle jaktet på løvetann som popper opp i plenen  ..
skulle så gjerne vært ute i hagen med barnebarna som er på besøk denne uka ...
men det blir ikke alltid slik vi har tenkt . 
Men det gjelder  bare å innrette seg ... 
mye en kan få til om en må sitte sånn noen dager ...
Håper bare at foten kommer seg ganske fort ...
for dette passet dårlig nå ...
Tankene mine svirrer fra det ene til det andre ..
om 10 dager er nemlig planen å møte de to jentene mine i LONDON ♥
Da er jeg nødt til å ha en fot som fungerer ..
eller rettere sagt to føtter .




Enn sa lenge titter jeg ut av vinduet og gleder meg til syrinen igjen skal blomstre over lekestue -taket ..
Den står i full knopp ... 





Tenker og planlegger litt hvordan jeg skal lage sammenplantinger denne sommeren ...



Pelargoniene har begynt å blomstre for fullt .. men enda står de i vinduskarmene og rundt omkring inne  og blir nok stående der en stund enda . Jeg håper og tror det skal bli en fin ,varm sommer ...



Både Løytnanshjerte og tulipanene har startet blomstringen ...
selv om dette bildet er fra i fjor .
Så bare det ville komme litt sol og varme er det ikke lenge før vi virkelig kan nyte vårblomstringen .
Da kommer det nok flere bilder fra hagen ...

Klemmer fra Anne






16 kommentarer:

  1. Vakkert i hagen din Anne, godt du har noe fint å se på når dette skjer. Håper du snart er god i foten, ikke kjekt å sitte sånt når det er så mye annet. God bedring, klem fra Mona

    SvarSlett
  2. Å,so frodig og vakkert det er hos deg Anne:)Det tredje bildet var no heilt eventyrleg♥
    So leit med foten din:( Masse god bedring!!!! London om 10 dagar?!?!Heldige deg:)Tenker Cath Kidston med ein gong eg då...

    Klem frå Mette.

    SvarSlett
  3. Å så kjedelig:/Irriterende, slikt passer ALDRI!
    Men nå får vi håpe at det går fort over ♥
    Nydelige bilder du viser,gleder meg til å se hvordan du har tenkt det i sommer :)Tenker det blir mye ROSA hvis jeg kjenner deg,hi hi;)

    Jeg har begynt å komme meg først nå,etter 2,5 mnd sykdom.

    Ha en fortsatt fin uke Anne ♥

    Klem til deg

    SvarSlett
  4. Så kjedelig da når du har besøk. Men samtidig passer det jo fint siden du da har hjelp i huset. Håper du blir fort bra og kan nyte turen i London. Blir jo normalt litt gåing der ja.
    I helga overnattet vi på Sandnes. Nærmere bestemt Skeiane.
    Det var en kald maihelg på Jæren. Både jeg og en av sønnene ble forkjølt etter turen. Men det går over.
    Ha en god dag, og kos deg over besøket og riktig god bedring :)

    SvarSlett
  5. Åh så kjedelig at du sitter med heva fot, Anne! Betennelse i foten er virkelig vondt! Er ikkje så lenge siden eg hadde det sjøl, og det vondt!

    Jaja, blir nok mye kos for det om :)

    Nydelige bilder fra hagen. Gleder meg til at vår kjære hage i Sverige ser sånn ut.. Nydelige farger og planter over alt.. Blei litt sommersjuk nå ja :)

    God bedring!

    Klem

    SvarSlett
  6. Jeg kom bare lige forbi.
    Rigtig god bedring med foden.
    Tak for de mange smukke blomsterbilleder. Skønt at kigge på i en regnvejrsdag, som vi har her.
    Ha´ en god dag trods alt.

    SvarSlett
  7. Uffda, dette høres ikke godt ut.Får håpe det går fort over, og at du får dratt på den planlagte reisen.
    Her forberedes det til minstemors konfirmasjon på lørdag, så det er litt hekstisk. Er så glad for at du blir med videre i den nye bloggen min. Har fått oppdatert blogglisten nå, så jeg får fulgt med deg videre.
    Ønsker deg en fortsatt fin dag, og god bedring!
    Klem T

    SvarSlett
  8. Huff, så kjedelig!
    Håper det gir seg fort!
    Ekstra kjedelig når du har besøk også..

    God bedring, vennen! Klem

    SvarSlett
  9. Åh, så ærgerligt med din fod, Anne! Ønsker dig en rigtig god og hurtig bedring! :) Med alt det fine og gode omkring dig, burde det kun gå hurtigt. ;-) Du skulle nødig gå glip af turen til London.
    Dine billeder er sååå flotte! Glæder mig til at se flere billeder fra din have i år. Ha' det godt og nyd dagene sammen med din familie! Knus. Anna Berit

    SvarSlett
  10. Hei Anne.
    Titter innom med en liten hilsen.
    God bedring til deg.
    Koselig innlegg.
    Ella :)

    SvarSlett
  11. Kjære Anne,
    Nei det er sannelig ikke alltid det blir som en har tenkt det.
    Det passer jo aldri å bli syk, eller bli skadet, men noen ganger passer det enda mindre enn andre. Og jeg føler veldig med det, for jeg datt ned gardintrappa og endte opp på røntgen i dag - men heldigvis var det ikke noe brudd i armen, bare veldig veldig forslått. Og så jeg som sulle male ferdig garasjeveggen mens mannen var borte... Sukk...
    Ønsker deg all verdens god bedring og håper du er på beina veldig fort og får gjennomført London-turen din som planlagt!!
    Titti-klæmm!!

    SvarSlett
  12. Huff, dette var kjedelig, sitte sånn med betennelse er ikke godt!
    Håper at du snart blir frisk og rask sånn at du får fortsette hagearbeidet ditt.
    Ha en god helg og god,god bedring, Anne!
    Varm klem fra Kristin

    SvarSlett
  13. Uff da,ja det var jo riktig leit med foten din!
    Krysser fingrene for at den blir bedre til du skal på tur da hvertfall:)
    For noen fantastiske bilder fra hagen din!!!
    Skjønner godt du gleder deg til syrinblomstringen,åååå det er en herlig tid:)
    Ønsker deg masse god bedring Anne!
    Klem Caroline

    SvarSlett
  14. Hei Anne!
    For en flott blogg! Første gang jeg er innom her og jeg har koset meg veldig! Mange flotte bilder både ute og inne + av skjønne barnebarn som jeg forstår at du er veldig stolt av :-) Jeg sitter og beundrer sammenplantingene i dine ampler og blomsterkasser: er det mulig å få litt tips?
    Vennlig hilsen Monica

    SvarSlett
  15. Hei flinke skjønne deg.

    Jeg drømmer meg bort i bildene dine.
    Og du har allt man kan drømme om i hagen din.
    Syren treet var nyydelig

    Og jeg gleder meg til å se mer av hagen og sammensettingene dine etterhvert.

    God bedring med foten din... Ikke noe kjekt.

    ha en fin lørdagskveld fra meg i Villaveien nr 1:)

    SvarSlett
  16. Så leit når det blir slik :( Og særlig når du vet du må bli frisk innen 10 dager...men det tror jeg du blir. 10 dager er leeenge til, det :)) Også så bra at du, tross alt, oppi det hele kan glede deg over dine vakre blomster og en vakker hage som blomstrer og spirer! Bildene dine er fantastiske. Takk for alt du deler. Må du ha GOD bedring - og en god helg, til tross. klem til deg

    SvarSlett