onsdag 1. januar 2014

Godt Nytt År ....


Her nytes en rolig og fin første dag i det nye året .
Hadde en koselig feiring og inngang til det nye året hos gode venner .
Etter en regnfull og blåsende avslutning av det gamle året , skinner solen i dag ..
Det er lenge siden sist . Kjenner faktisk vårfølelsen kommer snikende ...


Juletre og julepynt blir nok stående til helgen ... syns alltid det føles litt tomt når alt tas bort .


Men det er alltid godt å komme tilbake til normalen igjen .


Et nytt år foldes ut .....
lik en blomst der kronbladene tett omslynget skjuler skjønnheten innenfor .
                                                                         (  Mark Twain.)

En god nyttårsklem til dere alle ..
 med ønske om et riktig  GODT NYTT ÅR !!!!



10 kommentarer:

  1. Sender en nyttårsklem tilbake! Ønsker deg et nytt fint år!

    SvarSlett
  2. Så fina bilder på det nya året det bådar gott för framtiden hos dig,
    God fortsättning. Och välkommen till mig.
    Kram Meta

    SvarSlett
  3. Alltid så nydelige bilder hos deg Anne, og et flott tilbakeblikk i innleggetunder her :)
    Takker for året som har gått og ønsker deg et godt nytt år :)
    Klem

    SvarSlett
  4. Nydelige bilder!
    Ønsker deg et riktig godt nytt år
    Nyttårsklem fra Berit

    SvarSlett
  5. Å, så nyydelige bilder, Anne.
    Riktig Godt Nytt År til deg
    Klem

    SvarSlett
  6. Bildene dine er såååååå skjønne ♥ Elsker den puten du kjøpte i London,rosafargen er bare herlig ♥ Lampen din er lekke ogsår,passe så fint inn med deg Anne :)

    *Godt nyttår til deg også*
    Gleder meg til nydelige innlegg fra deg i det nye året ♥

    Takk for vennskapet ♥

    Klem Bente

    SvarSlett
  7. Godt nytt år til deg også! Her er nok vårfølelsen langt unna, for først ønsker jeg meg en god vinter med mye skigåing, Nydelige bilder du viser!


    Ha en fin dag!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  8. For et herlig tilbakeblikk på året som er gått i forrige innlegg!!!
    Det er alltid så koselig å titte innom her hos deg,flotte bilder:)
    Ja nå kribler det etter å få pakket bort julen,får se hvor mange dagene jeg klarer å vente...Jeg er såååå klar for vårlige farger,selv om vi forhåpentligvis har litt vinter foran oss først;)
    Ungene fikk hver sitt nytt akebrett til jul som de gjerne skulle brukt før våren kom,hihi,vi får se;)
    Ønsker deg og dine et nytt begivenhetsrikt år!!!
    Klem Caroline

    SvarSlett
  9. Så skjønne bilder, og veldig kloke ord av Mark Twain. Jeg lengter etter vintersnø og lysere dager. Her får også juletre og pynt stå noen dager til, og så er jeg klar for en skikkelig norsk vinter.
    Hilde

    SvarSlett
  10. Jeg er også veldig glad i julen, så jeg vil helst ha pynten stående så lenge som til 20.dag jul. Med mindre ting *kremt* starter å drysse litt da, for da blir det kastet i søpla ;)

    SvarSlett