mandag 30. desember 2013

Tilbakeblikk, ved årets slutt ....


Et nytt år lå foran oss med blanke ark .
 De første ranunkler satte vårlengselen i gang ..


Det lages påskeegg ...
og de første etterlengtede perleblomster er kommet i hus.

Jeg ventet med lengsel på hvitveisen ... og
endelig kunne sommerskoene tas fram .


Juni .... og bryllupsdag.
♥♥♥

En nydelig og lang sommer ble for meste tilbragt ute i hagen .
Glade sommerminner ...


 
... koselige juleforberedelser .
Et år er ved veis ende ... et år som har gått utrolig fort , synes jeg .
Takk til alle som har vært med å gjøre nettopp dette året til en fin opplevelse her på bloggen .
Takk for at du tittet innom !
Jeg ser fram til og gleder meg til et nytt blogg år !








13 kommentarer:

  1. Koselig å se året i bilder slik. Så nydelige sommerbilder, flott port dere har med portal over. :) Godt nytt år til deg. :)

    SvarSlett
  2. Ønsker deg ett riktig godt nytt bloggeår 2014.
    Masse fint å se på hos deg, så gleder meg til å følge med også i 2014.
    Klemmer fra Marit

    SvarSlett
  3. Herlig biledkavalkade over siste året på bloggen din.
    Er alltid en glede å finne nye innlegg hos deg.
    Gleder meg til å følge deg inn i det nye året.
    Ønsker deg ei herlig nyttårsfeiring :)

    SvarSlett
  4. Så fint du gjort med dina bilder och skriver så gott. Härligt att få vara med och se hur du har det.
    Ha ett fint Nyår
    Och Ett Gott Nytt År.
    Kram Meta

    SvarSlett
  5. Nydelige bilder og en fin årskavalkade du har laget :)
    Ønsker deg og dine et GODT NYTT ÅR!

    Klem fra Jorill

    SvarSlett
  6. Å for et NYDELIG tilbakeblikk.....
    Du er SÅ flink!
    Love your blog ❤️❤️❤️
    Takk for det gamle.
    GLEDELIG nytt år kjære Anne ❤️

    Klem Camilla .

    SvarSlett
  7. Jammen har du laget mye fint i løpet av 2013!
    Jeg har dessverre ikke vært så heldig at jeg har fått fulgt deg hele året, siden jeg "nettopp" fant bloggen din. Men jeg vet med sikkerhet at jeg kommer til å følge deg hele 2014 ihvertfall! For du lager så mye fint, og du skriver så bra. Rett og slett en kjempefin blogg som absolutt er verdt å følge med på :)

    Håper du får en fin nyttårsfeiring, og så ønsker jeg deg et riktig så godt nytt år!
    Så snakkes vi på nyåret ;)

    SvarSlett
  8. Herlig collage!
    Takk for et hyggelig og inspirerende blogg-år:)
    Godt nytt år til deg!

    SvarSlett
  9. Det var et nydelig tilbakeblikk :)

    Godt Nyttår og takk for det gamle :) Gleder meg til å følge deg i det nye bloggåret !

    Klemmer fra Monica

    SvarSlett
  10. ★⋰⋱★⋰⋱★⋰⋱★⋰⋱★
    ★ Godt Nytår-......... ★
    ★⋱⋰★⋱⋰★⋱⋰★⋱⋰★
    Kram
    Birgitte

    SvarSlett
  11. For et vakkert tilbakeblikk på året som har gått. Dine bilder er nydelige og noe helt for seg selv! Jeg ønsker deg alt godt i det nye året!

    SvarSlett
  12. hei
    - riktig godt nyttår til deg fra meg.
    legger ved en klem!
    beste hilsen TOVE

    SvarSlett
  13. Hei, dumpet inn i bloggen din, og her var det veldig mye fint! Legger meg til som følger, og gleder meg til nye besøk :) godt nytt år til deg!

    SvarSlett