fredag 20. august 2010

Stikkelsbær...

Jeg tror jeg må si at jeg mer eller mindre alltid har vært litt besatt av stikkelsbær..
De er bare så knasende gode...spesiellt når de tas rett fra busken og puttes i munnen..nam..
...nå er de på sitt aller beste her...
Jeg må daglig...ja faktisk flere ganger daglig.. en tur nedom kjøkkenhagen og nyte duften av lavendel...tomater..urter og bær..plukke og smake...
Jeg hadde i grunnen tenkt at det var slutt på sylting for i år..nå skulle vi bare kose oss og spise det som gjenstår...Men så var jeg igang da...må jo bare ha en smakebit av stikkelsbær også utover vinteren...
Det er faktisk veldig koselig å fylle opp forskjellige små glass med hjemmelaget syltetøy....


...og et lite tips...
...ta gjerne med et lite glass når du skal på besøk...

...kjempekoselig å gi...og veldig kjekt å få...og attpåtil...HOMEMADE...!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar