tirsdag 16. november 2010

En liten titt .....

.... inn i mitt nye vitrineskap .Den gamle seksjonen egnet seg ikke til å male ... ei heller en plass hos Fretex . Dermed måtte den vike plass for et lekkert ,hvitt HOMEART vitrineskap .

Deler av dagen i dag har gått med til å rydde utav ... og inn i det nye skapet . Jeg måtte ta noen valg .. for det var ikke plass til alt . Men noen ekstra kjære ting fikk sin plass mellom glass og serviser...
Denne kaffekannen hadde sin plass i mitt barndomshjem .. og var en av min mors kjære ting .. ..... Bak skimtes et sølvfat ... kjøpt på loppemarked i London for ca.20 år siden ...

Denne fine krukken har min søster malt i 1979 ... den var da en gave til min onkel og tante ...nå er den min .. og jeg er utrolig glad for den ...

Fløtesettet ... med den fine gamle sukkerklypen .. er en gave mannen min og jeg fikk fra mine foreldre da vi forlovet oss ... sukkerklypen er ivrig i bruk av små barnehender når det tas fram..
Serviset er av nyere dato ... Greay Pearl ... også det en gave ... fra kjære barn ....

En liten svibel fikk også bli med og pynte opp . Det er bare så nydelig med svibler ... blir nok noen av dem framover mot jul ...





4 kommentarer:

  1. Ååå..så mye fint !
    Du har en egen evne til å få
    alt til å se så delikat ut !!!
    Kjekt med ting som har litt
    historie også , synes jeg :)

    Nå MÅ jeg legge meg .
    Godnattklem :)

    SvarSlett
  2. Nydelige saker i skapet ditt :o)
    Kjekt å ha slike flotte saker til pynt!!

    ha en fin dag :o)

    SvarSlett
  3. Gralla med nytt skap!
    Så mye fint!
    Alt kommer så fint fram i hvitt skap!
    Klem fra Sol

    SvarSlett
  4. Wow.. det var jammen en oppgradering, eg glede meg te å komma hjem å se. Også så godt de fine skattene dine kom frem. Mye nytt og kjekt å lesa på bloggen din, nå har me endelig fått nett og eg nyte å ta turen innom her.

    Telle ner te me ska hjem, glede oss veldig te å komma hjem te pynta hus, blir kje jul uten.

    Veldig gla i deg mor og hils masse te far :)

    God klem fra Nicoline og meg

    SvarSlett