søndag 14. november 2010

Sjarmerende JUL....

En nydelig og inspirerende bok ... fyllt med vakre, stemningsfulle bilder og mange gode ideer.


Boken gir deg innspill til hvordan man med enkle midler kan lage en koselig jul ...

Gjenbruk går igjen som tema i hele boken ... og alle har vi vel ting og tang liggende som kan omskapes til hyggelige og nyttige gaver eller julepynt.



En ting er sikkert .... julen kommer hvert år .. Føler du at forventningene blir for store ... så husk ... ..Det er bedre å kutte ut noen prosjekter ...

....for så å ha tid til å kose deg med dem du er glad i ...og dem du velger å stole på ..


Dette var litt fra boken ..
Kan absolutt anbefales!!!



5 kommentarer:

  1. Julen er en deilig tid om man ikke lager for mye mas ut av det hele... Synes en stund at gavekjøpene nesten kvalte hele julegleden, men nå har vi klart å redusere antall gavebytter, og det er så deilig! I dag ønsker de ferreste seg noe, og jeg liker å lage gavene selv... Ikke en gang mine egne barn har jeg noen formening om hva vi skal kjøpe til - overflodsgenerasjonen har alt mellom himmel og jord og det de trenger er kvalitetstid med familien sin...
    Hilde

    SvarSlett
  2. Den boken skal jeg løpe og kjøpe!
    Så veldig koselig ut.
    Ha ein fine søndag!
    K9b fra Sol

    SvarSlett
  3. Den boken har jeg også, den er utrolig fin synes jeg.

    Ha en fin søndag!
    Klem T

    SvarSlett
  4. Boken ser veldig koselig ut
    og nå fikk den jo bra omtale også ;)
    Ellers må jeg jo si at jeg finner veldig
    mye inspirasjon på de forskjellige
    bloggene.
    Jeg hadde kun sett en eneste blogg før
    jeg begynte å lese din, Anne og begynte
    selv !
    Ha en fin søndag. Jeg tar med meg tolvåringen til byen for middag og kino,
    men først skal vi være litt kreative....
    KLEM:)

    SvarSlett
  5. Nydelig bok som minner meg om DITT hjem i juletiden. Etter det jeg har sett på bloggen din, har du det samme fine talentet.
    Her ser vi fram til Thanksgiving, en dag vi er minnet om alt det vi har å være takknemlige for. Gleder meg til koselige familie stunder..

    SvarSlett