tirsdag 30. november 2010

Hurra !!!

Jeg har vunnet 2.premie i giveawayen i Livets hage http://livetshage.blogspot.com !! Tusen takk Sol ... jeg ble kjempeglad !
Nydelig kremmerhus du har laget ... heldige meg ! Dette er første gang jeg er den heldige vinner og det var jo kjempemorro !!

Dagen startet med at jeg fikk invitasjon til bloggetreff fra Ingunn med den nydelige bloggen Hverdagsperler http://perlehumor.blogspot.com ... TUSEN TAKK ... jeg GLEDER meg !!!
Håper dagene går fort !!


Ellers har dørpynten kommet på plass i dag . Det ble ingen krans i år , men 2 kvisthjerter som jeg pyntet med litt mose .. litt gran .. eføy .. kongler .. perlesnor og en hvit rose .


Et hjerte til hoveddøren ... og et litt mindre til døren inn til bakgangen ..
Har du fått opp din dørpynt ?
Nå går vi inn i julemåneden ... kos deg !!

4 kommentarer:

  1. Gratulerer, Anne ♥
    Du kan bare glede deg . Det er så fint !
    Og jeg gleder meg til neste onsdag:)
    Skulle egentlig gå og legge meg nå, men der , på bloggrollen min, så jeg en hvit rose..
    Hjertene var bare nydelige. Du er SÅ flink ♥
    For å si det sånn så skal jeg lage dørkrans i morgen...Hrmmm... Har fremdeles et kvisthjertet jeg laget i høst..
    NATTIKLEM ♥

    SvarSlett
  2. du fine hjerter :)
    eg fekk desverre ikje sjangs t å komma ner på mandag, hektisk dag her hjemma. men eg komme t å følga bloggen din aktivt, å så snakkes me nok på nyåret ein gang :) glede meg t det!

    SvarSlett
  3. Så nyyyydelig hjerte,Anne!!
    Nå fikk jeg lyst å skjene hele kransen min til skogs,og herme etter deg!!!Hi,hi!!
    Gleder meg til å treffe deg!
    Skal ha med "Pakkesang" til deg!
    Goe klem fra Sol

    SvarSlett
  4. Grattis med premien, vel fortjent! NYDELIGE dekorasjoner du har laget!!!

    Det hjertet på hoveddøren.... Mmmmm.... SÅ VAKKERT! Dette kan du ♥♥♥

    Nyt dagene og KOS DEG videre kjære venn ;) Klem fra meg

    SvarSlett