torsdag 2. desember 2010

Dagene går...

... vi skriver 2.des. Ute er det nydelig vintervær . I skrivende stund er det -12 grader og det er kaldt på disse kanter . Gradestokken kryper sakte men sikkert nedover .

Men jeg ser jo at mange av dere har det mye kaldere ... Brrrr.. må vel innrømme at jeg er vel som bjørnen og vil helst krype i hi når vinteren blir så kald .

Men inne er lunt og godt ... mye å kose seg med og glede seg over . Litt pynting og forberedelser blir det jo .

I går kom en liten engel og mammaen hennes hjem på førjulsbesøk og skal bli noen dager . Det er lykke det !!! Heldige meg som fikk overrakt årets første julekort av skjønne Nicoline ...

Et lite grantre har tatt plass i en sinkbalje .. pyntet med lys , englevinger og sinkhjerter . Sinkhjertene fant jeg på Kremmerhuset . Bak på veggen skimtes en lerkegren ...

Det var nok noen som smilte litt da jeg på en av skogsturene kom drassende på 2 svære lerkegrener bortover stien ... Måtte bare ha de med hjem ! Fikk de med et nødskrik inn i bilen ... og jeg så jo enkelte turgåere riste litt på hodet av det hele .. hi.. hi..

Må bare si at jeg fant de på bakken ... og kunne jo ikke la de bli liggende der .

Den ene pryder nå veggen i stuen ... den andre har jeg ikke fått plassert helt enda , så den står fortsatt ute og blir nok der . Vanskelig å få tatt et orntlig bilde , kommer ikke helt til sin rett ..
Men jeg er godt fornøyd med lerkeveggen min ...
Ønsker dere en fin kveld !!


4 kommentarer:

  1. Kos deg masse med besøket ditt! Veldig skjønt lite juletre du har pyntet! Lerkegreinen ser flott ut synes jeg.
    Hilde

    SvarSlett
  2. De tenkte vel at du frøys og sko hjem og fyra...
    Så stilig henge den på veggen!
    Du har så mye fin pynt ! Jeg så nok den lille engleprinsessen ♥ på bildet der , må du tro ;)
    Hilse til både mor og datter og kose dere masse !
    Klem ♥

    SvarSlett
  3. Koselige bilder og lerkegreiner er dekorative!

    Ønsker deg en flott helg....og kle deg godt!!

    SvarSlett
  4. Så skjønt lite juletre du har!
    Det er koselig nå i førjulstiden, men brrr så kaldt. Flotte lerkegreiner.

    Ha en fin andre advent!
    Klem T

    SvarSlett