mandag 27. desember 2010

Romjulsdagene nytes...

... av både store og små . God tid til å prate sammen .. kose seg .. leke og ha det gøy .. Lange gode måltider rundt samme bord ... deilig med dager som disse hvor en kan nyte at alt er rolig og fint ...

Ute er det kaldt ... skikkelig kaldt .. men nydelig vintervær . De tøffeste er ute i akebakken og på ski ... mens vi andre koser oss innendørs .
Disse romjulsdagene er kos og avslapning .... å det er deilig !!!!
Ønsker deg også noen fine dager ♥♥♥

6 kommentarer:

  1. Høres ut som du nyter romjulsdagene Anne :lo)
    Her er det jobb igjen i morgen.....men men...
    kaldt og fint her også nå!
    Ønsker deg en fortsatt fin romjul....og kos deg :o)

    SvarSlett
  2. hei.
    nydelige romjulsdager du har,
    ja dagene går fort,
    fortsett å kos deg masse,
    varm klem fra sylvia

    SvarSlett
  3. Hei igjen.
    Takk for fine ord ,
    både her og på bloggen min ♥
    Jeg var syk bare 1. juledag ,
    men jeg sov mer eller mindre hele døgnet.
    2.dag var det kos på Bryne med deilig middag og samvær med Helene og gutta !
    Ha en fortsatt fin romjul.
    Klem fra Ingunn :)

    SvarSlett
  4. Herlig med slike dager :) Her har vi også kost oss og tatt livet med ro :)
    Ønsker deg og dine en flott nyttårsaften, og masse gode ønsker for det nye året :)
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  5. Heisann Anne!
    Så fin en blogg du har. Nå har jeg kost meg langt tilbake. Jeg har helt hagedilla og er florist så du huka lett en ny følger nå skal jeg si deg. Så mye nydelig. Sukk og atter sukk.
    Romjulsklem!
    Line-Cathrin

    SvarSlett
  6. Hei Anne, her nytes dagene også, herlig å være lat og fri. I morgen reiser vi til hytta, ser frem til det. Ønsker deg alt godt i det nye året, gleder meg til å følge deg videre, klem fra Mona.

    SvarSlett