søndag 26. september 2010

Høstdag...

Det har vært en strålende høstdag... sol fra klar og blå himmel .

En liten engel på 3 ... ringte og spurte om farmor og farfar hadde VELDIG lyst å bli med på sopptur !
Når man får en sånn invitasjon ... kaster man alt man har i hendene og sier JA .... så klart !!!!

Fangsten ble både kantarell .. piggsopp og steinsopp .
Til middagen smakte det nydelig med soppsaus !

Ellers samlet vi med oss litt av hvert ... kongler , mose og fargerike høstblader .
Turen avsluttet med varme vafler... kaffe og kos i Arboretet .
(bildet er tatt med selvutløser...)

Det sies at det fine høstværet skal fortsette ... la oss håpe det !





4 kommentarer:

  1. Så koselige bilder og så herlig med høsttur. Nicoline syns også det var moro å se bildene av dere, "Mommor, Nina..." sier hun når hun ser på bildene. Ønsker deg en strålenes fin uke!! Gla i deg <3

    Mandagsklem fra Nicoline og Elisabeth

    SvarSlett
  2. Skulle gjerne hatt dere og med!!!
    Stor klem tilbake...

    SvarSlett
  3. Så kjekt å se familien din, Anne. Det var noen festlige bilder i høst solen.
    En ting dere i Norge er flinke til, det er å dra på tur ut i naturen. Men så har dere jo en natur og lanskap som ikke kan måles med mange andres.
    Jeg skulle gjerne vært med, jeg og.

    SvarSlett
  4. Det er meg igjen,
    Jeg glemmer aldri en gang jeg var i Stavanger, og noen av slektningene skulle på tur til Finnøy. Vi kom ikke lengre enn til venterværelse på kaien, og ut kom termosen og bollene! All tiden måtte benyttes til kaffe og mat!!!

    SvarSlett