fredag 24. september 2010

Fritt valg fra øverste hylle ....

..... slik føles det i dag....
Etter å ha fått lagt historien fram for ekspeditrisen vi kjøpte fryseskapet av ...skal jeg si tingene forandret seg.
Helt uakseptabelt ...slik går ikke an ... hun beklaget og var bare helt fantastisk..
Hva vi kunne tenke oss ?
I alle fall IKKE et nytt fryseskap likedan det vi hadde kjøpt ...
det var det full forståelse for ..
Pengene igjen ... eller et annet ...?

Jeg var egentlig luta lei av alt som hadde med fryseskap å gjøre ...
Men enden på visa ble ...

* ... nytt fryseskap ...større ... enda bedre ...
(med en prislapp på 3000,00 kr. over det vi hadde betalt .)

* ... fritt levert og installert ...

* ... retur av det første ...

Hva vi skulle betale ?
Ikke en krone i tillegg til det vi allerede hadde betalt ...

Det kaller jeg service ...!!!
En fantastisk opplevelse ... langt over hva vi forventet ..
Vi takket hjertelig ...


Og da mannen min på vei hjem inviterte på middag ute ...
og en stor bukett med hvite gladiolus ...
ja ... da må jeg bare si :
Jeg har hatt en fantastisk dag .....


Med dette ønsker jeg alle en kjempefin helg ....

2 kommentarer:

  1. Det ordner seg alltid, godt at enden på visa ble god. Nydelige blomster, og middagen var nok også god. Ha en god helg du også, klem fra Mona.

    SvarSlett
  2. "Det ordner seg for snilde piger"

    Godt at det ordnet seg selv om dere måtte gjennom alt dette først :)

    "Godhelg"klem fra Ingunn :)

    SvarSlett