onsdag 22. september 2010

Dagens blomst...

Erteblomsten...det bugner...

Jeg føler meg heldig , rik og lykkelig ...bare ved synet av dem...klatrende oppover nettingen...eller det å gå ut i hagen og plukke inn ...i mengder..

Erteblomsten er en av de blomstene som facinerer meg ..
Så vakker .. så skjør .. så utrolig fargerik ..
At noen få blomster kan fylle et rom med den deiligste duft er nesten ufattelig ...

Jeg koser meg med å plassere både små og store buketter rundt omkring i de forskjellige rom ..

Ønsker alle en riktig god dag !!






1 kommentar:

  1. Aldeles nydelige buketter, Anne.
    Jeg plantet og en masse erterblomster i år, men de er desverre bort nå. Når temperaturen er på det høyeste her, 30 grader og mer, begynner de å visne fort.
    Jeg ga bort mange nydelige buketter i år, og da Kirsten kom, satte jeg en fin bukkett på hennes soverom..
    Vi tok til og med erterblomster med til flyplassen da hun kom hit. Stor glede.

    SvarSlett