mandag 13. august 2012

Vinner av giveaway ....

Da er vinneren trukket ....


Først av alt må jeg bare si TUSEN TAKK til alle som deltok på min lille hurtig giveaway . Jeg hadde ikke i min villeste fantasi tenkt at SÅ mange ville bli med .... til sammen 71 påmeldte på 4 dager !!!!
Jeg finner nesten ikke ord ... det er bare så utrolig gøy . Skulle så gjerne hatt en gave til alle , det er dere så absolutt verd ... men den som gikk av med vinnerloddet denne gang , ble nr. 21 ...........

                                   VILLAVEIEN nr. 1 ♥

Margareth som sammen med familien sin bor i en gammel ærverdig sveitservilla , har denne koselige bloggen . Hun deler sine hverdagsgleder på en så flott måte og tar bare de nydeligste bilder .
Hun gleder alltid med sine mange koselige kommentarer ...
Gratulerer Margareth ... send meg adressen din , så dukker det snart opp pakke i posten .

Sommer og sol ... denne helgen har vært helt fantastisk .  Og siden så mange ble med på denne lille hurtig giveawayen min , blir det en liten ekstra premie til en av dere ...
Her foregår trekningen på den gammeldagse måten ,  lapper med nr. på ...........
Den som ble vinner av ekstrapremien hadde lodd nr . 6 .......

                                      LOFTKROKEN ♥

Bente  elsker det nostalgiske . Hun liker å skape ting med hendene og inspirerer alltid ... 
Hvert besøk hos Bente gjør meg virkelig glad ... 
Gratulerer til deg Bente .... send meg adressen så kommer det en liten overraskelse til deg .

Da vil jeg ønske alle en fin dag .. her nytes deilige feriedager i flott sommervær !!!


                                                 
                                                                             



8 kommentarer:

  1. Gratulerer til de heldige vinnerne:-) Og en nydelig dag og god ny uke til deg Anne!

    SvarSlett
  2. Nei Gurimalla så gøy. :):) At jeg har vært så heldig. Ja nå ble jeg jammen meg glad altså.
    Og så ble jeg så rørt over dine flotte ord Anne, så fint du skriver om meg. TUSEN TAKK:

    Og gratulerer til Bente og. Så gøy:)

    Og jeg elsker bloggen din Anne, du er så inspirerende og flink.
    Alltdi koselig her hos deg.

    Go solskinnsklem fra Margareth:)

    SvarSlett
  3. Gratulerer til de to heldige vinnerene!...kjempeflotte blogger de har begge to:))

    SvarSlett
  4. Ååå såg det ikke før nå :)) Så glad jeg ble ,johooooo
    Dette var dagens absolutte oppmuntring ♥ Tusen takk til deg søte snille ♥

    Masse klemmer til deg

    Bente ♥

    SvarSlett
  5. Gratulerer til to fantastiske damer!! <3

    SvarSlett
  6. Å for en nydelig blogg du har...
    Det var min skjønne venninne Margareth som sa at jeg måtte stikke innom deg og hun vet jo hva jeg liker!
    Så gøy at både Margareth og Bente vant,de er jo så skjønne!

    Vel jeg legger meg til som følger og takk for titten
    Klem fra Camilla.

    SvarSlett