torsdag 14. april 2011

Lyst å bli med ??

Ny "PAY IT FORWARD" !!!

Her om dagen fikk jeg en pakke . For en tid tilbake meldte jeg meg på en "Pay it forward" hos Britt med den koselige bloggen Casa Fuglesteg .

Se her hva pakken inneholdt !! Deilig lipbalm .. badecube .. nydelige servietter .. et kjempefint hjerte og et PÅSKEegg med innhold !!! Heldige meg ... TUSEN TAKK Britt for så fine ting ! Det falt virkelig i smak !

Britt er jo kjent for sine mange nydelige broderier . Og jammen hadde hun brodert dette koselige kortet og skrevet en skjønn hilsen !


Har du lyst å bli med på leken ? Da må du bare skrive i kommentaren under her at du ønsker å delta

Jeg vil gjøre som Ingunn med bloggen Hverdagsperler ,trekke ut 3 av dere som melder dere på , dermed får flere muligheten ... ikke bare de som kommer først .

Trekningen vil bli foretatt på søndag kl . 20 .


Velger du å bli med og blir trukket ut , mottar du en gave fra meg i nærmeste framtid . Det du da må gjøre er å lage et innlegg og sende en liten gave til 3 stk . som vil delta hos deg .


Lyst å bli med ?


Så var det en liten ting til . Påsken er rett rundt hjørnet ... Hva med å glede noen med en liten håndskrevet hilsen ? Du har enda tid ... Venstrejuster Birgitte med den fine bloggen Frøken Anker skrev om nettopp det for ikke lenge siden . I disse tider hvor alt skal gå så fort ... vi haster i vei og det er snart slutt på å sende en liten hilsen ... alt går på sms..facebook og mail ... og det er vel og bra ... men ingenting er som et lite håndskrevet kort... er du enig ?? Og det trenger ikke bare være i høytidene vi tenker på det .


Jeg sendte et lite postkort til Birgitte ... og ikke mange dagene etter kom det et brev tilbake fra henne med en koselig hilsen og denne fine folderen FAIRYTALE GEMS !



Tusen takk Birgitte for en koselig hilsen og gave fra deg !!



6 kommentarer:

  1. Så kjekt med pakke i posten.
    Jeg har jo vært så heldig å få både fra deg og Britt, så nå
    holder jeg på med å sende ut gaver for andre gang.
    Og det er like gøy. Men jeg melder meg ikke på denne gang :-)
    Rart at du skriver om kort og brev akkurat i dag. Tolvåringen fikk
    nemlig et nydelig påskekort fra mormor og bestefar i dag .
    Og der er jo koselig !
    Nattiklem fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Hei i natta:)

    So artig da!
    Kjempefin pakke du har fått!

    Heilt enig... so mykje meir personleg med handskrevne kort/brev☺ Kjekt både å få og gi;)

    Vil gjerne vere med på "Pay it forward":)

    Ha ei god helg!!!
    Klem frå Mette.

    SvarSlett
  3. Så flott at du likte pakken! Jeg melder meg ikke på siden jeg sendte denne til deg :)
    Synes alltid det er koselig med kort i posten, selv om det blir stadig mindre av det. Var kjempestas etter fødselen, da fikk jeg noe i posten hver dag, nesten som julaften og bursdag på samme tid!

    Ha en fin helg!

    Klem fra Britt

    SvarSlett
  4. Det er så sant det du sier om håndskrevede kort og brev.
    Alltid koselig med håndskrevede hilsner, like koselig å gi de som å få de syns jeg.
    Jeg vil gjerne være med på Pay it forward.

    SvarSlett
  5. Tuuuuusen takk for nydelig pakke i dag!!
    Så nå er det min tur å se om noen blir med!
    Spennende!Så jeg står over denne gangen,må først prøve det første gang ;o)
    Ønsker deg en deilig helg!!
    Skal jobbe i morgen,men det nærmer seg påskeferie!
    Goe varme klem fra Sol

    SvarSlett
  6. Innom for å ønske deg en fin helg Anne!
    Blir ikke med på pay it forward i denne omgang :o)

    SvarSlett