tirsdag 3. desember 2013

Et lite juletre ...



Ute er det en regntung dag . Sånne dager er det nesten umulig å ta bilder innendørs . Men jeg viser likevel det lille juletreet jeg har laget av eføyblader . Ideen fikk jeg hos Birgitte i Danmark . Til å være første gang jeg prøver meg på et sånt tre , må jeg si meg ganske førnøyd . Men øvelse gjør mester ....
og jeg tenker jeg vil lage noen til , for det ble ganske dekorativt . Men det frister ikke så mye å gå ut i hagen å plukke eføyblader  nå i regnværet , så jeg tror heller jeg forsetter på kjøkkenet med litt julebakst . Dagene går fort ... og det gjelder å utnytte fridagene godt .


Ha en fin dag .... ta godt vare på hverandre  ... og kos dere .
♥♥♥



16 kommentarer:

  1. Så fint og veldig kreativt. Nydelig bilde.

    Ha en fin dag videre

    Klem

    SvarSlett
  2. Du verden så flott :)) Dette har jeg aldri sett før,flinke deg ♥

    Koselige detaljer på bildet ditt :) :)

    God klem til beste Anne ♥

    SvarSlett
  3. Sååå søtt!
    Kem fra Anne <3

    SvarSlett
  4. Så flink du er!!
    Det juletreet var bare utrolig fint!!
    Nydelige bilder du har tatt:)
    God klem fra Reidunn

    SvarSlett
  5. Å så nydelig min venn❤️❤️❤️
    Jeg har laget mange slike før.....veldig dekorativt selv når de er tørre.
    Nå fikk jeg lyst til å plukke eføy å gjøre det samme:))))
    Bildene dine er dånelekker Anne ,du ER så flink og tusen takk for din herlige hilsen- ble GLAD!!!!
    Kos deg massevis nå i adventstiden❤️

    God klem
    Camilla .

    SvarSlett
  6. Så fint juletre! Du har så hyggelige innlegg og vakre bilder, en fryd å se og lese! God advent til deg :)

    SvarSlett
  7. Perfect idea-looks beautiful dear !!!
    xoxo

    SvarSlett
  8. Wow Anne!
    For et knallflott tre:)
    Det var jo kjempesøtt,å kunne gjerne tenkt å laget et selv;)
    Kos deg med julebakst og kreative syssler!
    Klem Caroline

    SvarSlett
  9. Så fint det var da. Skulle gjerne hatt eføye ute her.
    Tok med meg noen stiklinger fra Jæren en gang.
    Men det tålte nok ikke klimaet her nei.
    Ser at Jæren har tenkt å ta imot meg med skikkelig snøstorm.
    Håper det ikke blir så gale. Her er det ikke snø,
    og jeg hadde ikke tenkt meg til Jæren for å få snø da.
    Men en får vel ikke gjort så mye med været.
    får nok bare ta det som kommer
    Ha en herlig onsdag :)

    SvarSlett
  10. Så kreativt og fint :)
    Vart et skikkelig ruskevær her og i dg med vind og sludd, så det har vært godt å kose seg innendørs :)

    Fin kveld videre til deg.
    Klem fra Jorill

    SvarSlett
  11. Hvor blev det fiiiiint Anne. :-) Så flot!
    Rigtig god helg ♥
    Klem
    Birgitte

    Ps. Tak fordi du linkede. :-)

    SvarSlett
  12. Hei Anne...jeg har en overraskelse til deg på bloggen min:)

    SvarSlett
  13. Så stilig tre!
    skulle ønske du viste fremgangsmåten , trinn for trinn :)

    SvarSlett
  14. Så fint det treet er :)

    Ønsker deg en vakker uke

    Klem Monica

    SvarSlett