onsdag 28. september 2011

Alle hjerter gleder seg ...



Det har vært en utrolig fin dag . Nydelig vær med sol og en følelse av sommer . Det gjør virkelig godt etter en ganske så våt september . Så det gjelder å ta godt vare på ... og nyte de solskinnsdagene vi får ♥♥♥
I dag lå det en koselig overraskelse i posten . Jeg hadde vunnet i giweawayen hos Berit med den fine   bloggen  Fru Underberget . Jeg lurte veldig på hva den fine  pakken inneholdt , for som Berit selv skrev så var det en hjertelig overraskelse . Berit sier selv hun har hjertedilla og jeg kan vel si meg enig .  I den fint innpakkede gaven lå et nydelig hvitt hjerte og et koselig lavendelkort med en fin hilsen . Tusen takk Berit ! Jeg ble kjempeglad for et nytt hjerte i samlingen min . Hjertet har allerede fått sin plass . Det passet kjempegodt på toalettet sammen med det hjemmestrikkede håndkledet og erteblomster og pyntekorg fra hagen . Der skal det få henge til pynt og glede ♥♥♥ 
Det meldes om varme fine dager framover . Kos deg der du er og nyt at sommeren for øyeblikket har et lite tak på høsten !
Velkommen til ny følger og hjertelig takk for alle koselige ord dere kjære bloggevenner  legger igjen her hos meg !!




8 kommentarer:

  1. Gratulerer med den nydelige premien:o)

    Heleneklem

    SvarSlett
  2. Hei Anne.

    Gratulerer med fin premie, heldig du.

    Nyelig var sølvtøyet du fikk av din svigermor, litt av en skatt det der.

    Har prøvd flere ganger å legge igjen kommentar, men den forsvinner i ingenting, men skanskje nå...?

    Du spurte om jeg skulle på PWC messa, og det er det. Kanskje jeg får hilse på deg da, hadde vært kjekt det.
    Klem

    SvarSlett
  3. Gratulerer med den nydelige premien!
    Ble skikkelig koselig sammen med det nydelige håndkledet!
    Ser ut til at vi også skal få litt "sommer og sol" noen dager:))
    Blir deilig om det slår til.....
    Ha en fin torsdag!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  4. Gratulerer med den skjønne premien Anne:)
    Kjekt med pakke i posten...Herlege bilder ☺

    I dag viser målaren 18 grader på morgonkvisten og sola skiner♥For ei lykke!!!

    Nyt dagen du gode:)
    Klem frå Mette.

    SvarSlett
  5. hei i varmen, å det er såå deilig om dagen, vi må bare nyte det,
    så flott en gave du fikk, gratulere masse, så koselig med overraskelser i posten.
    ønsker deg en fin dag,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  6. Så fint det ble på knaggrekka di! Nydelig collage som alltid!
    Klem fra Berit

    SvarSlett
  7. Hei på deg.
    Ja , er det ikke herlig ?
    Gøy med giveaway og du har jo funnet en fin plass til det fine hjertet. Vi kan vel aldri få for mange hjerter ♥
    Men det fineste er jo hvordan du setter sammen bildene. Der er du superflink !
    Solskinnsklem fra Ingunn:)

    SvarSlett
  8. Gratulerer med gevinsten, så koselig pakke å få i posten :) Jeg også har "hjertemani", hjerter i alle fasonger, det er sååå kos :)
    Takk for hyggelig kommentar hos meg, jeg ønsker deg ei flott helg, nyt finværet dere har.
    Vi i nord har regn, det blåser og er skikkelig SURT. Men vi har jo hatt så fint hele sommeren og høsten, så vi må jo regne med litt slikt vær også.
    klem fra Tone

    SvarSlett